close


在家中休養的雷 sir,一啲都唔擔心對眼,仲話:「我識好多人由細到大都睇唔到嘢,一樣可以做好多事。」(嚴寶權攝) 

中環人語

雷賢達 眼勞損

特首戰時,仆心仆命撐 CY嘅「基金教父」雷賢達,選後不獲 CY重用,主力做回老本行,𥄫實個市。睇人嘅眼光小宗唔敢評論,但佢對眼近日真係有事,何解呢?原來一直有幫雜誌寫專欄嘅佢,早輪竟然半挨半瞓喺屋企嘅床板,用佢部 BlackBerry打稿,由晚上十一點打到凌晨兩點先瞓。

 

咁就出事了,第二朝起身,雷賢達發現兩隻眼睇嘢時都矇咗,眼前嘅影像仲喺正中間多咗條線!佢回憶起時仲樂觀咁話:「我會唔會盲呢?我見街上都好多盲嘅小朋友,咁盲都唔緊要啦!」睇醫生,先發現係眼神經勞損。原因係長期用神兼姿態不正確,要喺家中休息幾個月先可以重出江湖。佢話當時打稿時,已將 BlackBerry調校到最大嘅「 font size」,今次後,「會換一個有大啲熒幕嘅 BlackBerry!」在此小宗祝願雷賢達早日康復,揀股嘅「眼光」繼續銳利!

中銀香港要割席

上期封面,提到特首頭馬張震遠嘅商交所,爆煲前是透過中國銀行進行借貸融資,今年四月被閂水喉,可能是北京背後發功。報導出街後,中銀香港傳來電郵,指「商交所並不是中銀香港的授信客戶」,要求本刊「更正有關報導,以正視聽」。今次中銀香港高調撲出,有別於銀行拒絕披露客戶名單的慣常做法,可見其決心要跟商交所劃清界線。
中銀香港指商交所並非「授信客戶」,卻沒有提及整個中銀集團(留意是中銀「香港」)、也沒有觸及時間、更沒有指出可有「普通客戶」關係。至於商交所大股東(持有百分之五十六股權)、張震遠的離岸公司新效控股,又是否中銀香港的客戶?答案亦只是「並非授信客戶」。
其實兩週前,本刊報導張震遠搭棚上位之路,曾提及他的新效控股,在梁振英選舉期間的二○一一年十月,曾向恒隆地產支付七十九萬元租選舉辦公室經費,有關支票屬中銀香港,並由張震遠簽名,可見新效的確是中銀香港客仔。小宗提醒一句,中銀香港如有疑問,可到選舉事務處翻查公開記錄。
講開又講,樹倒猢猻散,商交所再有兩名董事跳船,包括港大經濟學講座教授王于漸,以及俄鋁母公司 En+ Power首席執行官 Artem Volynets。


商交所大股東新效控股,向恒隆地產支付梁振英選舉辦公室七十九萬元租金,開出支票屬中國銀行(香港)有限公司,並由張震遠簽名,令中銀捲入風波。 

Give me a break 中環踢毽黨

今期 Give me a break真係講 break。中環歌賦街與善慶街交界的樓梯口,每日 lunch break,都會出現一班踢毽黨,年齡由三、四十歲到七、八十歲都有,除非打風落雨,否則總是很有默契地每日一點半,老地方見。上週五,阿馮準時到達樓梯口,原來這班踢毽黨都是在歌賦街做印刷同電子,早在八年前,八十多歲的黨魁「阿公」因為喜歡踢毽,就牽頭成立踢毽黨,「最多有成七、八人㗎,今日太熱啦,得番三丁友!」
時乃三十三度、酷熱警告下,三丁友無視灼熱的陽光,準時開波!三十多歲的印刷馮,是黨中年紀最輕、最有表演慾的一個,毽一到腳就忍不住使出渾身解數,先是頂頭鎚,再用膝頭推,用腳內側調整好位置後,一個轉身用腳底抽射,流暢的一連串有姿勢有實際的動作,連隔籬法國餐廳 On Lot 10的食客,都時常駐足睇表演。
另一邊,電子謝亦不甘示弱,用手一擋,一個「蠍子腳」再一個「橫刀斬」,殺印刷馮一個片甲不留,原來電子謝已經七十有一,依然寶刀未老。大半個鐘後,三丁友的衫已濕到滴水,如果每日一個運動 break,相信日日坐 office的 OL要肥都難!


夏日炎炎仍無阻踢毽黨的雅興,三丁友中印刷馮(左一)最鍾意「衝力射毽」,攻擊七十一歲的電子謝(右一)。(陳浩樂攝) 

印刷馮在黨中年紀最輕,最愛個人表演,用盡腳部每個地方去踢毽。 

本週大寶號 白鴿眼股票行

阿 Sir上堂,嫌班嘩鬼嘈,大喝一聲:「 Be quiet!」
開證券公司,理應不論貧富,有客無類至啱㗎,冇理由喝人要有錢—— Be rich——至好上嚟噃。打開門口做生意,使唔使咁白鴿眼吖!

本週體育會 發展另類傾向

各位家長,你會放心俾貴子弟入個叫 Sportass嘅會嗎?入咗呢個會,你又擔唔擔心貴子弟會發展出另類傾向呢?

金牙大狀講嘢 用家支持樓市


鬍鬚曾再上立法會唱淡樓市。若果有用家支持,出口術又止唔止到咳呢,又?(羅國輝攝) 

鬍鬚曾到立法會講樓市,話供樓負擔達入息中位數的 56%,高過 50%的安全水平。
量化寬鬆、利息處於歷史性低水平,供樓負擔高,顯非資金成本高以致買家捱貴息之過,而是樓價升勢勁過薪水加幅所致。果如此,難怪石禮謙議員直斥鬍鬚曾「管理需求」之加強版雙辣招冇料到矣。
當然,鬍鬚曾可以反駁:若非推出 SSD及 BSD,樓價可能升得仲勁。實情係咪咁,冇人知。然而推出雙辣招後,樓價只輕微下跌 0.7%,基本上紋風不動,故此辣招冇令樓價回落係不辯嘅事實。
樓價唔跌,基本原因係炒家有本事坐貨。除咗利息平,更加係因為單位租得出,幫輕坐貨成本。單位租得出,即係樓市最終有用家支持。果如此,鬍鬚曾再出口術又有用咩?

中環人語迷你版

“我一知半解下,就把「斯德哥爾摩症候群」寫在電郵裡。”

估中邊個中環人講呢句說話,送你 JWATCH J-37尊貴版藍寶石鏡面限量版手錶一隻有意參加者,請於六月十日 24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。答案及中獎者姓名將於一三年六月十三日本欄揭曉。

上週人語揭曉

“對比反國教十二萬人,呢五百人只係九牛一毛。”

答案:黃之鋒
得獎者: Wong Sau Nam
中獎時間: 1:00pm 29/5/13

廣告時間

你有某財團嘅黑幕想爆?你知邊間上市公司造假?
你仲想舉報地產霸權嘅不公?
歡迎你將財金界嘅寃屈或過癮八卦事,爆俾《壹仔》財經組知,一切報料,均會保密!
爆料熱線/whatsapp: 6829 5929

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()