close


個個唔妥雯女,令伍姑娘贏晒民心,就連班後生都同佢玩得埋。 

同你吟一吟

伍詠薇贏民心

連周潤發都話睇唔明嘅《金枝慾孽貳》終於播完,埋單二十點,數字理所當然,不過更加合情合理係上星期五(五月三十一日)班演員約食飯睇大結局,鄧萃雯繼續冇影。

 

逢飯局必到嘅伍姑娘伍詠薇,鬼咁風騷帶埋老公一齊嚟,見佢隻手包住紗布,伍姑娘話係舊患,佢帶埋劇中做佢近身宮女嘅潘曉彤一齊去睇跌打,點知對方隻手仲傷過自己,伍姑娘忽然有骨:「你睇吓!跟親我都冇好結果!」
伍姑娘暗踩鄧萃雯,但有份嚟食飯嘅監製戚其義,就擺明鬧雯女。提到雯女同編審周旭明隔空罵戰,阿戚有火:「個劇出街唔夠一個禮拜,絕對係對個劇傷害好大,對其他演員唔公平,黃德斌有呢個反應都好正常(微博寸雯女係「偽人」)」。
大家槍口一致,飯局上人人都爭住黐實伍姑娘,就算輸收視,起碼贏咗雯女冇嘅民心。


戚其義終於開腔插鄧萃雯,跟伍姑娘同一陣線。 

同樣有嚟睇大結局嘅蔡少芬,知道連發哥都睇唔明《金枝貳》,死撐話:「睇唔明唔緊要,有睇我演出就得嘞!」 

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()