close
J馬桂燦 acky Ma愛中女

當年李麗珍同已婚髮型師馬桂燦(Jacky Ma)傳出嘅緋聞全城哄動,○四年Jacky Ma同太太李靜婷離婚之後,又遭法庭頒令他正式破產,非常倒楣,事件隔咗近十年,隨着馬太中風離世,曲終人散,但鍾意玩嘅Jacky Ma就繼續夜夜笙歌。

早前東姑喺中環嘅街頭見到Jacky Ma同兩位中女一齊,估唔到當年溝得掂李麗珍嘅Jacky Ma依家轉吃師奶款嘅中女,當Jacky Ma截的士嘅時候,其中一位中女仲好親切咁鍊住Jacky Ma後尾枕,東姑睇到都眼冤。

呢位中女似乎同Jacky Ma好親密咁,Jacky Ma截的士,位中女即用手鍊住佢後尾枕。

自從○四年Jacky Ma同李麗珍嘅一段三角戀後,就鮮有見到佢嘞,估唔到咁多年後Jacky Ma都係死性不改,要搵女一齊去蒲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()