close

社交圈

熱露

近日天文台經常發出酷熱天氣警告,普通人出街都逼住要露,一班名人更明顯露得多,初夏剛至已露到去股罅邊,就算身有肥膏又或小腿有花痕,都拎出來娛樂大家。

樂基兒 走樣

盛傳跟外籍滑水教練 Cuz結咗婚的樂基兒,上週四出席 Lancome活動,問她是否閃婚?「私事唔答,同 Leon分手後,我同任何人拍拖都唔關任何人事。」但當日她穿的露腰裙,腰間竟然走出一截肥肉,玩滑水玩到身形走樣,仲曬到膚色似賓妹,走出嚟收錢做宣傳,仲話唔關人事?

莊思敏 百密一疏

忙於拍戲的莊思敏亦有出席同一活動,當日她穿了一條自家時裝店的紅色裙,由於背後露肉,她刻意戴 nu bra防走邊。但影相時她掛住扭身擺甫士,令裙背的價錢牌都走埋出來,要助手幫她攝番入去,事後她說:「嗰日拍完戲好趕冇試到件衫,真係失策。」

馬詩慧 背後春光

已經是三個仔女媽咪的馬詩慧仍 keep得住 model身材,她穿了件橙色連身露背短裙出席 Lancome派對,稍作轉身即露出半個背脊,仲要係冇乜贅肉,皮膚緊緻嗰隻。提起大女曼喜吸煙一事,她無奈說:「在屋企醜人多數由我做,對住仔女唔可以吓吓唔俾,我覺得吸煙等同吸毒,不過阿女都應承會戒。」

周秀娜 晒瘀腳

周秀娜上週五以一襲鮮黃色 DKNY長裙出席九龍表行在 i SQUARE的開幕禮,當日佢好落力掀開長裙晒腿,但成腳都係瘀痕,令人有點慘不忍睹囉。問她早前被拍到和監製同事逛超市可有發展?「係同事嚟,佢有老婆,次次尤其同男同事出街,唔知點解就會話佢哋,我諗我遲啲要物色好大隻嘅女助手!」


撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()