close


飾演春嬌的千嬅有備而來,專登着條deep V裙同樂仔食飯,睇到志明眼都唔眨。

有咗6個月龍B的人妻楊千嬅,生仔之前拍《春嬌與志明》盡地一露,deep V晒背色誘余文樂,雖然床戲出街只有短短3秒鐘,但一向密實的千嬅少有露腰又露bra。上年憑《志明與春嬌》失落金像獎影后,今次當然落多二錢肉緊,拍床戲之前仲瞞住老公丁子高,千嬅抵死話︰「唓……濕濕碎啦!」


拍《春》片,當時千嬅仲未大肚,加上上集《志明》令千嬅提名金像獎影后,所以今次導演彭浩翔要千嬅又咀又露,千嬅都冇say no!千嬅說︰「唓……濕濕碎啦,嗰場只係意識上,我拍之前,老公都唔知㗎。」

拍《春嬌》造人
《春》片係《志》片續集,故事講述到北京打工嘅春嬌,撞番舊情人志明,第2次見面,春嬌專登着件deep V大露背色誘志明,最搞笑係餐飯埋單2百幾人仔,志明想即晚翻啅春嬌,千嬅就狠狠拋下一句︰「2百幾蚊你咪好抵!」據聞去年8月拍《春》片期間,丁子高曾經到北京探班,咁BB咪即係made in Beijing?千嬅笑笑口︰「導演成日幫我計,佢話肯定係喎……我點知啫!」返到香港就證實有喜,好彩拍嗰陣唔辛苦,仲好歎添!「拍嗰陣好舒服,因為北京太大,每一日都只係走1至2個景,而且導演亦好識歎,放飯時間特別長,哈哈!」

「楊冪身材好!」
今次《春》亦加入2個新角色楊冪及徐崢,分別成為志明與春嬌的新歡,而余文樂跟楊冪更加有唔少親熱戲,楊冪說︰「余文樂跟導演好有默契,我們拍戲頭三天都是親熱戲,可能我沒有那麼快進入狀態,導演總會跟我示範,他很喜歡演女生部分,然後看着他跟余文樂兩個做戲非常有默契,我覺得他們兩個都非常可愛。」余文樂亦大讚楊冪,「佢同春嬌相反,楊冪身材好、腳又幼、比春嬌年輕,呢啲條件輕易就吸引張志明。」不過最後余文樂都係揀咗冇乜身材嘅千嬅喎!

巨肚就生
就快6個月,千嬅完成《春》片宣傳就會閉關養胎。上星期佢出席活動嗰陣就明顯肥咗,而個肚就超巨型,好似生得咁。

食煙變北上
上集《志明與春嬌》講香港煙民,被迫由辦公室走到後巷抽煙,來自不同背景職業的煙民,在後巷開闢了一個聊天、結交朋友的特殊場所,造就張志明與余春嬌的故事,因為有大量粗口對白,根據《電影檢查條例》被列為三級。續集延續春嬌與志明的故事,2人分手後分別被上司派到北京公幹,一次偶然碰面,令春嬌與志明再次撻着更各自背着另一半上床。今次《春》刻意減少粗口,以2B級上市。《春》片更選為今屆電影節3月21日的開幕電影,正式上映日期則為3月29日。 ####


老婆北京拍戲,丁子高亦有探班,二人疑似在北京造人成功。不過,千嬅拍親熱戲,就唔使向老公申請,果然係烈女。


露背雖然正面都冇乜睇頭,但千嬅玉背又白又滑,晒背脊都吸引嘅。


露bra晒腰「完事」之後,千嬅着番衫唔覺意露bra,仲有條腰,意識幾大膽。


港女到內地發展,敷mask扮靚係唯一消遣,亦係令自己嘅「搵食」壽命得以延長。


楊冪搏命


來自北京的楊冪,係內地上位姐仔,亦係劉凱威女友,拍戲非常搏命。呢一幕同余文樂嘅床戲除剩個bra咋。


上集《志明與春嬌》以吸煙衍生愛情故事,今集《春嬌與志明》就以港人北上為背景。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()