Sat扮靚日
一身紅嘅秀樺,手上戴住價值十萬嘅卡地亞 Tonneau Watch,甘比就戴住囡囡隻鬆弛熊膠錶。

同你吟一吟

甘比母女交換錶

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

細仔已經滿月,甘比開始回復過去生活規律,日日陪大劉劉鑾雄去灣仔福臨門食晏。

上星期六(二十三日),甘比同囡囡陪大劉大劉媽飲茶,秀樺唔使返學,著到一身紅當盪戴咗媽咪隻卡地亞 Tonneau Watch,甘比就戴住個女隻鬆弛熊膠錶,兩隻錶嘅價錢係十萬同廿蚊(扭蛋價)嘅分別,但母女交換錶戴嗰份感情,就無法衡量。
星期一(二十五日),甘比同秀樺再次母女咇到福臨門,不過今日囡囡要返學,著校服,手上冇卡地亞亦冇鬆弛熊。返學守規矩,教得好!


Mon校服日
放學同媽咪陪老豆午飯,著住校服嘅秀樺,得意到呢!難怪就算多咗個細佬,大劉一樣錫到佢燶。


睇吓大劉呢個表情,同甘比母女倒模一樣,果然係一家人。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()