close


東亞銀行接管漢普頓酒店,百幾名旅客周街吊吊揈,見過鬼,唔怕黑咩?

中環人語

正行賓架五不按

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

魔鬼從來都在細節中,超人李拆售雍澄軒,是否如一眾炒家所諗咁筍,未摸清箇中細節條款,其實好難講。然而對正行出身之賓架而言,則肯定唔會幫呢啲買家上會。何也?

在佢哋嚟講,有幾類物業係例必唔造按揭者。一為老人院。業主供唔起,銀行接管,咁班老人家點吖?叫佢哋瞓街呀?同樣道理,教堂、學校同埋醫院,佢哋亦依例唔按者,費事手尾長也。
另一類惡搞物業就係雍澄軒咁嘅酒店。四年前寶哥哥間大寶號漏夜搵執達吏接管旺角漢普頓酒店,百幾名旅客直情好似唐唐咁講,揸住個喼通街吊吊揈。見過鬼,唔怕黑咩!

本週消費 頂級泊車消費




睇見 Wilson呢個熟口熟面嘅招牌,各位唔好以為呢個係香港嘅停車收費噃。呢個 Wilson停車場喺袋鼠邦雪尼,以呢個收費水平,坐低飲杯咖啡個零兩個鐘,盛惠五十五蚊澳紙;即係港銀四百四十蚊。睇吓以後仲有邊個敢 complain中環停車費貴吖嗱! 

本週圖片 是敵也是友


(于港民攝)

上週三午後,小宗撞到劏房波陳茂波(右)同范太范徐麗泰(左),喺置地廣場樓上嘅銀行家會所撐完枱腳,落樓後仍交頭接耳,雞啄唔斷。早前范太多次公開批評兼揶揄特首梁振英,轉頭又同劏房波開飯。難怪有道政治圈子,沒有真正嘅朋友,也沒有真正嘅敵人也。 

糧油大王自製《通勝》


上週五,喺中華總商會春節酒會上,有「糧油大王」之稱嘅港九罐頭洋酒伙食行商會副主席李廣林滿場「飛」,見人就送上一本自家編制嘅《通勝》。原來佢自學風水已久,總共編寫過四十本《通勝》,靠每日寫少少,結集成書,今年印咗過萬本來派街坊。打開佢本《通勝》,除了有二十四個節氣,每日宜忌事項外,仲加入西洋相命術、養生保健法,連如何選擇食用油都有,夠晒實用!不過,李生話睇《通勝》最緊要係幅春牛圖。今年係蛇年,牽牛嘅牧童無著鞋,代表雨水多,即係香港經濟唔會好差咁話。風水嘅嘢,信不信由你,但「糧油大王」預計今年糧油、罐頭等加幅大約百分之二、三,呢樣就一定要信佢啦!


糧油大王李廣林自學成家的《通勝》屬非賣品,只拿來「派街坊」,但封面封底都係自家公司通泰行嘅廣告,咁識做生意,果然薑係老嘅辣。(于港民攝)


李生指每年嘅春牛圖最重要,今年圖中嘅芒神無著鞋,寓意雨水較多。

黃坤細狗惹「官非」




講到風水,東方明珠石油( 632)真係要搵個高人睇睇。其公司主席、人稱大廚坤的黃煜坤(別名黃坤),以及副主席劉夢熊先後被廉署請去飲咖啡, Dream Bear更證實被捕。但原來咁都未夠黑仔。
小宗收到風,住喺山頂和福道大宅嘅大廚坤,兩隻愛犬早前同鄰居嗰隻十幾歲嘅短毛狗哥基發生「口角」,懷疑太惡嚇親隻哥基,搞到鄰居報警。警察同漁護署人員齊齊上門,大廚坤太座惟有講句:「對唔住……囉!」因為無咬親人,漁護署職員淨係開咗「 File」,大廚坤隻狗隨時要「軟禁」喺屋企。主人當黑,連隻狗都無運行也。 

Give me a break 減壓救兵


中環人壓力大,喺蒲點蘭桂坊附近,唔少足浴店應運而生。其中一間名為迎足,有唔少西裝骨骨嘅上班族去幫襯,老闆 Vincent話:「有啲客會喺 lunch time上嚟,食住飯盒做按摩。」
迎足主打中式按摩,亦有批腳皮及人手淋巴排毒等服務,每節五十分鐘,收費由二百元至四百五十元不等,買套票有八折。「大部分客人都係按膊頭加按腳,可能著得多高踭鞋,唔少 OL做批腳皮。」 Vincent指亦有城中名人來幫襯,包括夜場 Volar老闆、明星廖碧兒及王菀之等。
Vincent仲話唔知係咪因為上星期股市急挫,有個喺附近返工嘅客仔話壓力大搞到好頭痛, lunch即刻上嚟按咗三十分鐘頭。據他觀察,平日中午上嚟嘅客人都好緊張咁望住電腦睇資料,但按按吓就會瞓着。夜晚嘅客就會放鬆啲,往往都三五成群地把酒談天,由股市講到女人。唔好以為中環人好闊佬, Vincent話一般客仔嘅貼士都係廿蚊到四十蚊,要賺錢,都係密啲來快啲手最實際。


週六下午,全場只得一位客人, Vincent指四點後才旺場,不久接待處電話果然響不停,上門客人中亦有外國人。(陳浩樂攝)


來自福建嘅 Vincent唔熟香港商界名人,就算有名人幫襯都唔知。

金牙大狀講嘢 盛事基金資助佔領中環?


戴教授之「佔領中環」行動完全符合盛事基金嘅申請條件,申請番一千幾百萬資助費,肯定可以搞得更加有聲有色。

港大戴耀廷教授鼓吹發動一萬人佔領中環,藉此「敦促」有關當局交出個合乎普世普選定義之雙普選方案。唔知係有心定無意,戴教授所講之一萬人剛啱符合盛事基金之資助條件,即是:
( i)具有相當規模。參與總人數(包括參與者、觀眾和記者)應至少達 10,000人;( ii)包含非本地元素,並應有來自內地及海外人士參與;以及
( iii)公開讓本港市民參與。
佔領中環行動如果搞得成,又豈止係本地之盛事而已?呢個肯定係中國以至全世界之盛事。咁盛事基金資助其事,又豈不應該?有盛事基金之經濟支援,戴教授肯定可以將佔領中環搞得更加有聲有色,咁豈不好過俾錢搞足球賽激親班買唔到靚位飛嘅球迷! 

中環人語迷你版




“ You are not even a fxxking Chinese.”

估中邊個中環人講呢句說話,送你 PNY.輕巧型 12合 1 USB讀卡器一個有意參加者,請於三月四日 24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。答案及中獎者姓名將於一三年三月七日本欄揭曉。 

上週人語揭曉




“呢個唔係住宅,係一個投資項目。”

答案
趙國雄
得獎者: Cindy Lai
中獎時間: 1:00pm 20/2/13 



宗菁華

(宗菁華)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()