社交圈

全民熱跑

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

本週日舉行的渣打馬拉松,破紀錄有六萬五千人參賽,全城熱跑,政、商界及藝人,都湊熱鬧跑埋一份,有人為突破自己紀錄,亦有人當做宣傳,各取所需。

王維基歎按摩


香港電視主席王維基率領旗下藝人參加十公里賽事,他就安坐大本營歎腳底按摩,跑步呢啲粗重工夫,就由藝人擔任,王維基說:「往年我有跑,今年我報咗半馬,因為起點在尖沙咀,索性唔跑來同大家打氣。」出錢無出力的王維基,仲喺大本營準備咗到會慰勞一班藝人添。

Rosemary凸點而出




名模 Rosemary向來都有跑步做瑜伽,今次聯同男友一齊參加半馬賽事,返到終點俾傳媒影相,才知自己胸前凸點,搶了不少藝人鏡;她笑言今年差啲冇得跑,「今年第一年參加,報名時好爆,我都係一星期前先知有得跑。」 

李思林撐妹夫




李玟的家姐李思林與德籍新婚老公 Stephan Windfelder齊齊跑馬拉松,兩人衝線後即互相擁抱;李思林跑到氣喘伸脷,原來平時無跑步習慣的她是首次參賽,「今次支持妹夫 Bruce,好難得在東廊跑步,我練咗三日,衝線時氣氛好好。」 

俞琤自定 冧巴




商台副主席俞琤年年都有參加領袖盃,咁 啱她的號碼布是 881(商業一台頻道),旁邊有人笑指車牌有自定,原來冧巴都可以自定,她即指住身旁渣打銀行(香港)行政總裁洪丕正,煞有介事的說:「係佢安排俾我。」 

吳光正父子兵


九倉主席吳光正同兒子吳宗權一齊參加領袖盃,前屆攞過冠軍的吳宗權,邊吃香蕉邊 warm up,最終以兩分廿一秒只奪第三,對自己表現,他說:「 OK啦!同 daddy一齊跑感覺幾好。」至於與阿仔只差一分鐘的吳光正,跑完話:「好 攰啊!」





撰文、攝影:名人組



社交圈

各有個性

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

人人都有唔同個性,有 啲性格統一,人前人後都係同一個樣;有 啲就視乎場合,見人講人話,見鬼講鬼話,搵食 啫。

何超瓊篤波波


篤完前面啲波,何超瓊同王守業夫人爭篤剩低的波波。

何超瓊上週五以副會長身份出席女童軍新春團拜,大會以氣球代爆竹,何超瓊篤完眼前氣球還未夠喉,仲篤埋旁邊 嗰 啲,勁有童心。問賭王身體如何?「好好,有少少感冒。」那情人節有無收花?「情人節無慶祝,呢 啲係 嘥錢行為,係就送大 啲。」最後 Pansy更叫秘書大派五十元利是,真估佢唔到。 

陳婉珍禮讓




身為東華三院副主席 嘅賭王三太陳婉珍,上週二出席董事局新春團拜,一向客氣 嘅佢除了與同為總理 嘅二房三女超蕸(左)有講有笑,影相時仲鬼咁客氣推主席陳文綺慧(右)去中間位,猛話:「你企啦,你企啦!」都 啱 嘅,下屆就到三太做主席,到時中間位企足成年,都唔爭在一時。 

吳婉芳眼厲厲


上週六胡寶星爵士新抱吳婉芳,同老公胡家驊出席傷健策騎協會慈善晚宴,佢罕有地帶埋仔女(右圖)出席,影相時吳婉芳話仔女唔上鏡,不過佢哋太唔醒目,企正 喺隔籬等父母,俾人影晒相,吳婉芳即皺眉兼怒睥仔女話:「行啦!」變面之快,真係令人好唔慣。





邱華瑋冇得避




邱德根孫仔邱華瑋(左)自從和趙式明拍拖後,見鏡頭即閃,上週四他去中聯辦新春酒會時因要拖住爺爺,惟有慢慢行任影,問邱華瑋幾時結婚?其父邱達昌(右)說:「佢年紀細,唔會咁快。」邱華瑋亦無耐話:「唔好玩啦!」 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()