close

出碟一波三折李蕙敏舊老闆墮樓亡

內地億萬富商楊國華,上星期三晚喺樟木頭寓所露台坐欄杆煲煙時不慎墮樓身亡。原來楊總係盧敏儀老公孫敬安老友,舊年孫敬安搞蔡楓華復出個唱,楊總都有份投資。而楊總旗下盛泰文化仲簽咗陳啟泰同李蕙敏( Amanda),舊年楊總幫陳啟泰出嘅唱片《 Baby Baby》,喺內地都攞咗唔少獎。馮仁昭噚日打畀 Amanda,佢就好震驚,仲話兩年前曾經簽畀盛泰文化出一張唱片,佢話:「因為內部好亂,過咗一年半合約期限完咗都出唔成,約滿後我冇追討,大家亦冇聯絡,希望佢家人唔好咁傷心。」

放大圖片
陳啟泰噚日同甄詠珊錄影《撻着》,相信佢已知道老闆死訊。

陳啟泰噚日同甄詠珊錄影《撻着》,相信佢已知道老闆死訊。

放大圖片
孫敬安(右)上星期四撲返內地送好友楊國華最後一程。

孫敬安(右)上星期四撲返內地送好友楊國華最後一程。

孫敬安送最後一程

至於孫敬安前晚喺電話中依然好傷心,佢話:「佢死嗰日我同佢通過電話,佢話 LED公司就上市,叫我認購啲股。點知星期四就接到佢屋企人電話話佢死咗,下晝火化,我即刻上去睇佢火化同做埋場法事。」問到楊總死因,孫敬安話:「佢嗰晚好開心,飲咗啲日本清酒,可能開心得滯跌咗落去。當時得佢同一個財務總監喺度,佢財務總監話係咁,我哋冇嘢查到係唔係㗎!」另外,陳啟泰噚日同甄詠珊為亞視《撻着》錄影最後一集,仲移師郵輪拍攝,認真大陣仗。


李蕙敏對前老闆楊國華墮樓身亡,感到極度驚訝。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()