close

P>
金剛去完廁所,仲扮?走開,要蔡慧欣叫停佢:「你件褸呀!唔記得呀?」金剛先轉身攞,又?到蔡慧欣笑晒。金剛件褸都唔嘢小㗎,係GORE-TEX®×mastermindJAPAN down vest,盛惠$36,000!

上年落選港姐蔡慧欣(Gemma),雖然未能當選,但一直係高登女神,前週日(19日)《五覺大戰》第一集,擔任神獸天使嘅蔡慧欣一幕着護士制服玩飄移,盡顯其34D迫爆身材同甜美笑容,秒殺一眾網友。
唔只網友嗒糖、連出名溝女無數嘅金剛亦中,之前已經放晒風話一眾神獸天使正,但原來已暗中向蔡慧欣埋手。上週六(25日)錄影《五覺大戰》前金剛仲出動「屎坑」招,去廁所大便叫女神攞褸,難得女神又好聽話。雖然要受金剛大男人氣,但蔡慧欣甘願企喺男廁門口呆等15分鐘,嘩!馴過台灣辣妹呀!


20歲蔡慧欣樣甜身材正,除網友勁冧,選港姐期間已同羅仲謙傳出緋聞,雖然最後落選,不過一心入行的她,自上年10月開始入讀無綫藝訓班,最近亦被監製錢國偉揀中,於新遊戲節目《五覺大戰》擔任「神獸天使」,首集着護士衫玩飄移,不斷走光騷事業線,成功上位。

日日WhatsApp
一向係男人蜜糖嘅佢,亦令《五覺大戰》主持之一嘅金剛有興趣,不斷向蔡慧欣展開攻勢,除咗被拍得做柴可夫送蔡慧欣返家,上週錄影《五》時,亦搵埋兩位主持錢嘉樂和洪天明幫手,不斷以金剛嫂稱呼蔡慧欣。據知金剛每日透過WhatsApp傳短訊給女方,單身嘅蔡慧欣亦受落。

「佢叫我揸住!」
上週六(25日)金剛更測試女神有幾受落,以去廁所為名,借意叫蔡慧欣幫手攞住件褸,難得女方又肯,仲揸住件褸喺男廁等足15分鐘。互有好感,二人一齊接受訪問亦唔抗拒。金剛說:「我去廁所,佢好心幫我攞住啫,佢好可愛。不過大家係同事啫,我連佢電話都冇。(我〔記者〕有喎,使唔使畀你?)哈哈……唔使喇,慢慢嚟啦!唔好嚇親人!」而蔡慧欣亦對金剛甚維護,她說:「佢話佢要大便,叫我揸住嘛,但佢好搞笑……做住朋友先囉。(佢好多緋聞,成日溝女喎!)報道啲嘢唔可信!」咁快就信晒人,金剛有計!

露罅冇錢收
落選港姐蔡慧欣,除咗有樣有身材,仲喺英國曼徹斯特大學讀法律系Year 2,家境亦不俗,家休學喺無綫讀訓練班,雖然有《五覺大戰》拍,亦憑飄移彈起,不過因為當實習關係,無綫一蚊都唔使畀。她說:「我鍾意啲多姿多采嘅生活,屋企暫時冇經濟壓力。我想試幾年,希望有多啲演出機會。」 #### <


仲有半個鐘頭就入廠,蔡慧欣連鞋都未着好,都幫金剛攞住件褸,其間仲四萬咁口,擺明冧金剛啦!


佢好可愛!真實對白


金剛、蔡慧欣未撻着,不過二人互嗒糖,一齊企企定定回應緋聞。


見家長上週六(25日)金剛阿媽,阿妹都在場,金剛仲特登捉蔡慧欣見伯母,搞到蔡慧欣鬼咁開心。


蔡慧欣選港姐其間,曾經同羅仲謙傳出緋聞,上週五(24日)錄影《五覺大戰》時兩個刻意迴避。


金剛特別鍾情身材好嘅女仔,蔡慧欣有34D導彈身材,絕對啱晒佢。早前佢同舊愛Ashlee(圖)分手,之後喺fb鬧出罵戰,金剛仲鬧舊愛朋友生陰蚤。


《五覺大戰》第一集蔡慧欣着住件護士衫,坐住錢嘉樂車玩飄移,其34D身材表露無遺,亦成網友追捧嘅女神。


蔡慧欣係應屆港姐,擁有34、24、35三圍,當時亦係熱門之一,可惜最後落選,但家憑《五覺大戰》彈起,話唔定第日發展拍得住冠軍朱晨麗。


港姐出trip拍外景期間,傳出同表演嘉賓羅仲謙撻着。


人緣好蔡慧欣(中)唔只異性緣不俗,女性朋友亦多。上年10月蔡慧欣開始讀藝訓班,本刊訪問期間,佢一眾女同學即以傘陣為佢護駕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()