close


外甥多似舅,老孫同阿妹個仔又真係幾似樣,唔知仲以為兩父子添!

孫耀威同女友陳美詩(Macy)拍拖3年,感情勁好,之前女友為無綫到沖繩拍旅遊特輯出意外後,老孫仲代女友出頭發火鬧爆TVB,聽聞仲因為咁得罪無綫添!


不過,老孫一向愛錫家人,FBI前排喺中環翠華茶餐廳撞到佢同女友食晚飯,食完飯就去數碼港會合屋企人,當中有一個4、5歲嘅小朋友,老孫一見到佢,就抱住衝入一間玩具鋪,被冷落嘅Macy只好急急腳跟住。FBI之後索到小朋友係老孫外甥,好鬼cute㗎!咁鍾意小朋友,身為基督徒嘅老孫,快啲迎娶Macy,咪可以明正言順生番個囉。 ####


拍拖3年,老孫同Macy感情穩定,出街都唔使左閃右避。


細路行先去到數碼港,老孫只顧住外甥就衝入商場,Macy惟有做跟得女友。


雖然只係睇玩具,但老孫同Macy都睇得好開心,慈父慈母樣出晒嚟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()