close


電死你!(設計對白)

社交圈

迷暈你

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

一個動作一個眼神,加埋性感迷人身段,主動出擊,不論男女都難招架,隨時被電暈。

主動版 薛芷倫低胸夠殺


Fanny將與肌肉男夜蒲的相放上微博,仲話:「不要做需要男人的女人,要做男人需要的女人。」

薛芷倫著住火紅色 嘅 Herve Leger裙谷胸嘟嘴睇 Dita騷,係咪要同佢鬥性感先?「唔會啦, Dita咁靚咁嬌艷,(想學誘男秘技?)呢 啲係天生,遇到對手先識做。」 Fanny果然身體力行,本週日凌晨佢攬住 A&F肌肉男模在老蘭劈足三粒鐘,難怪佢話唔使偷師。

Dita 少露誘人


上週四,全球知名脫衣舞女王 Dita Von Teese到澳門新濠天地演出, Dita以露波邊貼身裙上陣記招,已令人流鼻血。同英國組合 Hurts主音 Theo Hutchcraft拍拖的她,自言感情生活好國際化,因為成日要飛 嚟飛去,幾年前 Dita嚟過香港演出兩次,對香港印象唔錯,對港男印象又點?「冇乜印象,覺得有溝通障礙。」




Dita幾近全裸的招牌演出。

林煒珽 初乳啼聲




喺英國讀番書大 嘅林建名女兒林煒珽,亦有過大海欣賞 Dita表演,白色 see through衫入面戴個黑 bra,的確引死人。佢話一直都好想睇呢個騷,但以前唔夠「秤」冇得睇,以為老豆或者男友會陪睇,點知通通冇影,「老豆同細佬選擇打羽毛球都唔 嚟,男朋友口味特別 啲,佢都選擇 咗做 gym唔 嚟。」

鄺美雲 長腿迷人




夏天熱褲橫行,向來打扮高貴的鄺美雲亦不示弱,上週四著住一條購自 zeuz.com的黑色喱士邊裙現身,大騷長腿。她睇完音樂劇之後,再轉場賀胡敏珊生日,著得咁短唔怕走光咩?「唔怕,呢條係裙褲。」

迷暈我


有人千方百計主動迷暈人,亦有人不經不覺俾人迷暈咗都唔知,小心!

被動版
胡敏珊 電暈男女


上週五是 Charmonde總裁胡敏珊正日生日,壽星女生日前一晚搞 party,名模馬詩慧和丈夫王敏德撇低仔女拍拖到賀,胡敏珊更向來賓送上佢代理 嘅 Tap Tap手錶。著住 Paule Ka裙的她嬌嗲說:「要捐錢,幫助印尼兒童。」王敏德兩公婆無買禮物,女 嘅就獻吻嘴對嘴錫胡敏珊,男 嘅就大唱情歌兼與壽星女貼身熱舞,胡敏珊解畫說:「本來諗住錫面,但太快錫歪 咗,係意外驚喜,女仔無問題,男仔唔多好。」


熱舞


對嘴



甘國亮 全身致敬


Abercrombie& Fitch連日來派赤膊上身肌肉男在中環宣傳,引來一班女士瘋狂尖叫。上週六該店開幕時,甘國亮亦霸到有利位置率先入場(小圖)和肌肉男合照,甘生仲睇到全身精神抖擻,但把口就話肌肉男質素普通,「好普通,去 disco有好多啦,我係去睇佢哋點打造畢打行,佢( A&F)用人肉道具就有咁多人講,好叻。」





郭李天穎 隨身香氣


音樂劇《一屋寶貝》,上週四舉行慈善場為「生命熱線」籌款,該會的委員會主席郭炳湘太太李天穎亦有出席,由於現場人多冷氣不足,但見郭太氣定神閒,手拿檀香扇撥涼,身旁的人都感受到一股檀香味,問郭太是否經常有一扇傍身?「係啊,近排天氣都好熱。」





梁安琪 迷煙


賭王四太梁安琪上週四出席保良局關聖帝君寶誕祭祀典禮,禮堂內「香火鼎盛」,四太亦被香熏到眼水鼻水都出晒,有傳三房長女超雲年底同陳山聰結婚,同超雲 friend過一排 嘅四太就話:「佢結婚咩?等我問吓佢先!」





撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()