close



鬥快換畫

男友明食李詩韻 李彩華轉吼法男

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

近幾年李彩華在內地密接劇搵人仔,短短兩年已經賺到三層樓。有得有失!人在內地鞭長莫及,男友 Derek早於大半年前,背她劈腿暗撻李詩韻,更因做疊馬仔欠下巨債要女友借千萬,阿 Rain不允,對方索性冇錢走人。
再遇人不淑,阿 Rain屢敗屢戰,日前放假返港即約有米法男;而舊愛 Derek,上週日( 5/8)則與李詩韻雙雙飛菲律賓潛水;風流快活,完全唔似周身債!




阿 Rain與法仔在商場內又攬又抱,搞了幾分鐘。



睇唔過眼


去年初憑《回家的誘惑》在國內爆紅,李彩華拍劇身價跳升到二十萬一集,阿 Rain趁勢留守內地吸金,偶然放假返港,每次亦來去匆匆。人不在港,男友乘機作反。
「其實舊年聖誕節, Derek同 Selena(李詩韻)已經行得好埋,經常約埋睇戲食飯,仲試過俾我哋撞到,但 Derek死口唔認,話同對方只係朋友,元旦倒數又陪實女友扮乖,阿 Rain梗係完全信晒佢!直到今年四月, Derek過分到帶埋 Selena出嚟朋友活動,兩個咁公開,我哋睇唔過眼,先同阿 Rain講。」阿 Rain身邊好友說。
唔只花心,仲好貪心!做汽車零件生意的 Derek,貪搵快錢,在澳門做疊馬仔,今年五月,因為客仔走數,要孭債千多萬。
「 Derek開口同阿 Rain借,我哋知道即刻勸佢諗清楚,個男嘅出去偷食,仲夠膽問女友攞錢,好離譜。」


六月,本刊拍得李詩韻與 Derek外出用膳。


去年除夕,阿 Rain與男友 Derek一同參加友人的倒數 party,當時阿 Rain仍未知男友不忠。


朋友將 Derek與李詩韻的度假照放上網,小三變正印,李詩韻笑容燦爛。





返港收樓


唔想人財兩失,阿 Rain拒絕男友要求,冇錢冇情講, Derek即時反面。
「 Derek企硬唔認同 Selena有嘢,見阿 Rain唔肯借錢,仲借勢發作嗌大交,阿 Rain都唔想糾纏,決定分手!」
甩拖之後,阿 Rain亦要趕返上海拍新劇《我用青春博明天》,日前劇組休假,她返港小休三日,順便收樓(上月以 1,600萬買入名門單位),並與一名法籍型男約會。

年年買樓


17歲已經出道的李彩華,試過經歷代父還債俾數佬追上門的黑暗日子, 06年簽約寰宇,接拍中央台劇集《昭君出塞》與羅嘉良合作,成功打開大陸市場。不過,自從前林小明太太離開寰宇,阿 Rain亦被打入冷宮, 08年賠二百萬解約後,全身留守內地拍劇,賺錢賺到笑,一年內連買兩物業。即使感情多次滑鐵盧,阿 Rain亦未至兩手空空。

物業 買入價(年份) 市值
渣甸山名門  1,600萬( 12年)  1,547萬
跑馬地嘉蘭閣  1,200萬( 11年)  1,380萬
堅尼地道 3號置樂台  322萬( 10年)  400萬
市值共約: 3,327萬


名門


嘉蘭閣


置樂台

追到上海


「阿 Rain同對方已經識咗兩年,但佢一直有男友,加上唔係同聲同氣,又擔心父母接受唔到,所以冇考慮過要同對方發展;但經過 Derek件事,阿 Rain對香港男仔愈來愈無信心,之前佢唔開心,個法國仔又特登飛去上海搵佢,買晒玫瑰花去片場探班,仲親自整中國菜俾阿 Rain食,雖然整得唔湯唔水,但阿 Rain已經好感動!」


晚上六時多,二人離開餐廳,一同坐的士離開。


二人黐頭芒咁一齊睇 iPhone。


撐枱腳近三小時,法男不時影低女友靚相。


鍾意儲磚頭的李彩華,上月尾返港同媽咪到中環擺花街睇鋪。

拍拖潛水


阿 Rain嘗試發展異國戀,至於六月中才分手的舊愛 Derek,上週(八月五日)亦與李詩韻飛到菲律賓宿霧潛水,並入住當地 Maribago Bluewater Beach Resort酒店。
當日唔認偷食,今日明食,更加大條道理。


每次返港只三幾日,阿 Rain特別珍惜與家人共聚時間,日頭同媽咪四圍睇盤,夜晚一家齊人開飯。



遇人不淑


現年 28歲的李彩華,搵到錢,但愛情卻不如事業, 10年前前度王傲山背住她偷食後,前度男友 Derek亦照辦煮碗,仲要欠債問她借錢,阿 Rain的眼光,差!

王傲山




同從事保險的王傲山( Marcus)拍拖兩年,由於阿 Rain長時間在大陸拍劇,男友無人看管,上網溝女、相約一班兄弟朋友到酒店開房開 P,完全當女友隱形。雙方為此多次爭執,最後, Marcus更趁阿 Rain返大陸開工,打長途電話講分手,十分無情。

潘啟翀




同王傲山甩拖後, 11年認識做汽車零件生意的 Derek, Rain更視對方為結婚對象。但早前 Derek在澳門兼職做疊碼仔,被走數千五萬,又被揭發暗撻李詩韻,二人六月中分手,阿 Rain再次受傷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()