close


張耀倫說喜歡大屋是因為他喜歡熱鬧;單位裝修了四個多月,裝修費過百萬,單是客廳的雲石火爐已達六位數字。

名人家居

愛夠大

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

個人來說,一家四口,一個千多呎的單位,已經好見使,屋仔細細,感覺仲 warm啲添,當然每個人的需求不同,就如富國盛世金融集團主席張耀倫,他一家四口住在七千多呎的特色單位內,他坦言喜歡住大屋,「我成日會招呼朋友,所以揀屋 嘅時候,最重要係夠大。」

分區


這個位於九龍塘的特色屋分為三層,地下及一樓兩層是客飯廳及睡房,最上面一層是空中花園,合共七千多呎,屋主使得起錢,住大屋,有何不可?而且他是老闆級人馬,當然有他的實際需要,「我鍾意人多 嘅感覺,我 哋逢週末前、禮拜六都會有一大班朋友 嚟食飯,有陣時請成廿幾、三十人 喺屋企開 party,有 啲打麻雀、有 啲傾偈、有 啲飲吓酒、有 啲 喺卡拉 OK房唱吓 K,或者 喺大廳玩吓啤牌。」大人於樓下進行大人的活動,張耀倫亦細心地為小朋友們安排了玩樂的區域,「一樓除 咗係睡房,我亦都劃分 咗個偏廳出 嚟,俾細路仔 喺度睇電視同玩遊戲機,大人 喺樓下、細路仔就 喺樓上玩,各有各空間。」


卡其色特大布梳化是訂造,「我覺得皮冇咁諧和,布俾人感覺好休閒,坐落去好舒服,皮就好似硬繃繃。」旁邊三個大中細木雕土人是風水擺設。


屋主有時會招呼朋友打麻雀,特意買了自動洗牌的麻雀 枱。


原來的樓梯是一條過,張耀倫改為轉彎的兩條樓梯,營造層次感。


小酒吧上方原是密封,屋主打通中間部分,「因為成間屋個中庭要光猛。」

暖色


除了朋友,張耀倫還不時邀請生意上的伙伴到家中作客,因此他特意不放置電視機於客廳,另外,還在客廳旁設置一個小酒吧,「其實除 咗客廳,其餘間間房都有電視,有時邀請生意 partner嚟飲吓 嘢,傾生意,摸吓酒杯,所以我想有一個比較靜 嘅區域,唔會受到電視聲音影響,有番個私人空間。」
由於經常招呼朋友及生意伙伴,屋內設計一定要舒適,這正是張耀倫對住屋的要求,因此屋內以暖色為主,如木地板、木樓梯、卡其色布梳化、白色餐 枱餐椅等,「我成間屋都係好清,唔鍾意 啲好花巧 嘅 嘢,我覺得入到 嚟係要舒服。」


魚盆亦是風水陣,木架則是清朝年代的產物,購自九龍城。


蟾蜍用來招財,木樹頭是印尼樟木。


水晶用作增加家庭和諧及增加人緣。


他喜愛唱卡拉 OK,因此在屋內設影音房,「 喺出面唱會有 啲拘束,但係屋企就比較 relax, 啲玻璃全部隔音,深夜都唔會騷擾到隔籬左右。」

風水陣


做生意,大多都篤信風水,張耀倫亦不例外,家中擺了不少風水擺設,但擺放得一點也不突兀,反而與屋內的設計非常配合,如客廳旁放了三個土人木雕塑,「呢個係名聲位, 喺 嗰個位下面有三個人仔,由矮至高大中細,代表步步高升。」又如大門口旁養了一盆魚,「要有 啲流水咁先聚財。」客廳中的火爐亦是風水陣之一,「代表圍住個爐,聚財、溫暖、溫馨,其實個爐係裝飾,冇作用。」除了金融業務,張耀倫將會開拓娛樂事業,實行多方位發展,風水陣,果然有 啲料到。


約七萬元的圓形餐 枱由澳洲進口,屋主喜歡圓形餐 枱,貪其感覺溫馨,「團圓 吖嘛,長 枱就比較 formal,中國人鍾意圓 枱,食飯都高興 啲。」


偏廳是供小朋友玩樂之地,地氈購自杜拜。


玉如意是風水師傅為他挑選的擺設。


廚房有六個爐頭, 啱晒喜歡下廚的張太,及她的朋友齊齊煮飯仔。


張生僱用園丁會定期修葺空中花園,亦會跟朋友在天台燒烤。

撰文:王健美
攝影:葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()