close


長髮辣妹等的士,原本坐喺車同朋友傾緊偈嘅波比,專心 𥄫實。

同你吟一吟

歐陽波比回味 𥄫女

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

拍拖男女要俾對方空間,做咗夫妻嘅,更加!做得到,對雙方有益無壞。最佳示範,八珍認為係歐陽震華同結婚十六年嘅太太傅潔嫻。
上星期五(八月十日),歐陽波比帶埋老婆同麥包麥長青再加多個朋友,一齊喺灣仔烚吓烚吓。食到半場,波比同朋友行出去坐上車吱吱噚,傾傾吓,見到個著 tight身短裙嘅長髮辣妹等的士,波比 𥄫到眼都唔眨,之後仲回味到玩晒脷。
磨到十二點,終於散。不過歐陽先生同太太冇同車走,波比嫂自己搭的士,以為波比有下場?錯晒!仲有下文嘅係佢老婆,波比自己返屋企先。
結婚唔係坐監,對方做乜,只要唔過分,例如 𥄫女!隻眼開隻眼閉,吓吓 check住管住,散得仲易!




睇完好嘢,波比同朋友行返入火鍋店,邊行邊玩脷,好回味。




波比嫂有下場,坐的士走先,三個男人吹多陣,再各自一人一車離開。


波比、麥包同戴 cap帽,計造型,吊腳褲波比潮得多。


烚完都唔願走,因為仲要撈埋電視汁。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()