close

俾油!後啦後啦!
(設計對白)

同你吟一吟

吳鎮宇泊車高手

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

正式埋位幫無 綫新劇《衝上雲霄 II》開工 嘅吳鎮宇,上個禮拜去完中環蘭桂坊開夜班,星期一(八月十三日)開日班,仲攝到時間約朋友喺外景附近嘅奧卑利街吹水飲杯 嘢。

拍劇冇得 瞓,吳鎮宇安排司機接送,不過呢期中環係抄牌勝地,停 响邊都隨時中招,吳鎮宇於是一邊飲茶,一邊行出行入留意附近錶位情況,最終俾佢搵到個吉位,為怕走寶,吳鎮宇叫司機倒車駛入 嚟,佢就負責截停後面 啲車。
奧卑利街屬於長命斜,倒車上斜仲要攞尾入泊 S位,八珍自問冇咁好技術,但估唔到吳鎮宇個司機一樣唔掂,唔想阻塞後面交通,老細於是親自落場,吳鎮宇三兩吓手勢,泊完。
出名脾氣差,試過打人罰款,見到司機揸唔掂架車,吳鎮宇冇嬲,之後見到《壹》仔影相,仲打晒招呼:「你 哋咁早到 嘅,我 哋今晚先開工喎!」 唓!《壹》仔唔早到,又點欣賞到你泊車特異功能。


吳鎮宇死守住錶位,打手勢示意司機由斜路底慢慢俾油揸上嚟,呢段路,一共相隔咗七個錶位,難度分等同向後翻騰三周半加轉體 540度兼冇水花。


司機(箭嘴)企正馬路中心截車,鎮宇三兩吓手勢就搞掂,不過落車時都緊張到抹一抹汗。






見到記者影相,吳鎮宇揮晒手,臨走時仲同《壹》仔吹多兩句,心情好到呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()