close


照完磁力共振,林欣彤證實因脊骨移位,患上坐骨神經痛,以致腰骨經常劇痛,甚至下半身失去知覺。

探熱針

脊骨移位 林欣彤浸會急救

2012年08月16日 ~~ 第1171期 香港《壹周刊》

自從前年於《超級巨聲》勝出,得公司力捧的林欣彤( Mag)忙到有氣無定抖,繼早前聲帶疲勞過度失聲,要封嘴封咪後,近日她出現腰骨劇痛,甚至試過雙腳麻痺,下半身無知覺。上週, Mag急 call「好姊妹」許廷鏗,陪她到浸會醫院求診。

陣痛死頂


上週五(八月十日)下午四點,身穿便服戴口罩的 Mag,由許廷鏗陪住到浸會醫院,二人在詢問處登記等見醫生期間,不時頭耷耷,戴口罩的 Mag更鎖住眉頭表現不安。見完醫生後, Mag即時被送往量血壓及照磁力共振,作進一步檢查。
「 Mag入行前身體已經唔係好,入行之後仲差,成日傷風感冒發燒,搞到失聲;呢排仲話自己腰骨痛,好似俾針㓤,開頭以為自己太攰,點知有晚突然雙腳冇晒力,麻痺到郁都郁唔到,佢先知大件事,第日即刻去睇醫生。」 Mag身邊人透露。


上週五(十日), Mag現身浸會醫院求診,其間,「好姊妹」許廷鏗全程陪伴在側。



隱瞞家人


據知,到浸會睇醫生當日,主診醫生多番要求 Mag留院觀察等報告,但她卻以工作為由拒絕,最後醫生惟有開定止痛藥,以備不時之需。
「磁力共振報告出咗,證實係坐骨神經痛,醫生話 Mag嘅脊骨移咗位,壓住坐骨神經要盡快做物理治療。佢唔想留院,因為屋企人唔知, Mag驚佢哋擔心乜都冇講。嗰日佢又唔敢叫 Sheldon(羅孝勇)陪佢去醫院,因為上次俾人影到同居,之後俾公司捉去照肺,唯有搵 Alfred(許廷鏗)陪,呢個就算俾人影到都冇所謂。」
男友唔見得光, Mag搵「好姊妹」許廷鏗扮觀音兵,當日二人在醫院逗留了兩小時,再坐的士到尖沙咀海港城一間日本餐廳食晚飯,之後 Alfred還送 Mag返大埔寓所,完成任務。


戴住口罩求醫的林欣彤,拒絕留院觀察,照完磁力共振後,即匆匆上的士離開。


睇完醫生, Mag與許廷鏗再到尖沙咀海港城一間日本餐廳食飯,逗留了個半鐘才離開。




Mag參加《超級巨聲》時,與有錢鬼仔羅孝勇撻着,早前被踢爆已秘密搬到男方何文田山一號寓所同居後,被公司照肺。



病向淺中醫


備受力捧的 Mag,歌、影雙線發展,上週出席擔任第二女主角的電影《 Diva》首映時,被老闆楊受成捉住密斟。

坐骨神經痛是常見的神經痛症,坐骨神經是人體內最長及最粗的一條神經,從腰部到臀部,一直伸延到大腿後至小腿及足部。
根據註冊骨科專科醫生表示:「坐骨神經痛通常係因為腰椎間盤凸出或者脊骨移位,令到坐骨神經受壓,病人會覺得腰骨痛、慢慢會蔓延到大腿、小腿同臀部。成因多數係搬重物,長期坐姿唔正確,少運動,肥胖人士同老人家。初期患者醫生會開抗神經痛藥,但唔係治本方法,最好盡快接受物理治療,矯正錯位嘅脊椎關節,等啲肌肉強化減低痛症復發。如果坐視不理,嚴重可能令神經壞死,引致癱瘓或大小便失禁。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()