close

看着劉美娟與張崇德,感覺到愛與溫暖。

兩人於○一年結婚,現育有一子一女,四口子幸福滿瀉,不只是有兒有女一家人齊整平安如此簡單,還有那由信仰而來的溫婉誠懇,以身體力行培育子女成為品德高尚的人,實證有五歲兒子張日希(Hayden)的生日願望:「唔使買禮物咁嘥錢,有爹哋媽咪就夠喇!」

窩心的說話,任誰也聽得感動!

天使的心要如何培養,且看劉美娟與張崇德的親身剖白。

上周三(八月八日),劉美娟與張崇德帶同一對子女,及一家人同心製作的「夢想號」小帆船,出席「夢想號啟航!」慈藝展,為受惠機構「親切」籌募經費。

兄妹講數

多年前,首當父母的張崇德與劉美娟,誕下的兒子張天藍,出生不足一天便夭折,經歷無窮傷痛及控訴後,今日,他們的兒子張日希已經五歲半,女兒張日晴(Ching)今年四歲,兩兄妹有影皆雙互相照顧,實有賴父母的不斷教誨,劉美娟說:「我成日教佢哋,兩兄妹一定要相親相愛,哥哥只有一個妹妹,妹妹又只有一個哥哥,大家都要好錫對方。尤其喺爭嘢玩嘅時候,我會叫佢哋兩兄妹商量一下,傾掂數先,慢慢建立咗佢哋之間嘅深厚感情。」

哥哥日希比妹妹日晴年長歲半,偶爾也會出現爭寵爭執的場面,張崇德便會教導子女學懂分享,他說:「我唔單止教佢哋唔可以爭嘢玩,而且仲要同其他小朋友一齊分享玩具;我灌輸嘅觀念就係,冇一樣物件淨係屬於佢哋嘅,任何嘢都可以分享一齊玩。其實我啲語氣都幾嚴厲o架,基本上佢哋知道我好錫佢哋,但有啲宗旨一定要揸得好緊,譬如禮貌呀、尊重呀、守時呀,我一定要佢哋做得到。」

經歷首名兒子張天藍夭折後,劉美娟於○七年二月誕下第二個兒子張日希,寓意人生「日日有希望」。

○八年九月,劉美娟為丈夫張崇德再添一名女兒,名日晴,與兒子湊成一個「好」字。

劉美娟還透露,最初一對小兄妹爭玩具,她便不論誰對誰錯,立刻收起玩具,不讓他們玩,「我記得有一次,個女開生日會,收到好多禮物,佢即場拆咗份禮物之後,有其他小朋友話想玩,佢都肯將自己未玩過、全新嘅玩具畀對方玩。跟住我個仔生日,我話爺爺嫲嫲想買禮物畀佢,問佢想要咩嘢啦?佢竟然話:『唔使喇,我有好多喇,唔好嘥錢啦,我剩係想要爹哋媽咪就夠喇!』仲要講咗好多次喎,我哋聽見都好開心,起碼佢知道有父母同埋家庭,已經好滿足。」劉美娟眼角微彎,面帶笑意的說。

早前,劉美娟與丈夫張崇德合著育兒書《讓孩子學會輸得起》,並於書展期間舉行簽名會。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()