close


放生龍蝦王賢誌同王喜出海拍攝,咁啱王喜喺西貢海鮮檔前見到龍蝦,覺得佢好可憐,就用$1,800買咗佢,攞埋出海放生。 

媽咪姐

王賢誌碌爆卡

本周五 102now觀星台節目《 Vinci Code》將會舉行一周年紀念活動,又會捐錢支持東華三院,主持王賢誌( Vinci)過往一年碌盡人情卡邀請嘉賓接受訪問。

 

媽咪姐知道,《 Vinci Code》係何麗全搵王賢誌做,每集內容全部都係王賢誌自己度,「簡直係自編自導自演,我以 topic來分每集嘅內容,王喜嗰集,租遊艇出海拍,我真係碌盡卡去搵嘉賓!第一集搵超雲做訪問,都係因為自己東華主席嘅身份。」不過,媽咪姐最佩服嘅係,王賢誌嘅老表鄭嘉穎同王喜擺明不和,但佢一樣請王喜做訪問,咁公私分明,鄭嘉穎唔知會唔會詐型呢?


朱玲玲甚少做專訪,但都俾面王賢誌,於節目中大談自己十八年學習攝影的過程。 

陳百祥與 TVB關係好好,但仍接受王賢誌訪問,兼且全程以廣東話暢談馬主心得,可見叻哥嘅超然地位。 

為訪問曾經係飛機師嘅鬍鬚 Kong,王賢誌仲特別租咗模擬駕駛艙,夠晒誠意。

撰文︰八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()