苟芸慧 lunch time落樓下間便利店,唔係買小食,而係買礦泉水,勢要節食擺脫「肥苟」惡名。 

媽咪姐

苟芸慧飲水飽

為咗 keep住女神地位,避免再俾人叫「肥苟」,苟芸慧已經開始努力 keep fit。早前,媽咪姐見到佢喺屋企附近便利店,明明喺 lunch time,不過佢冇買嘢食,只係買咗支礦泉水咁大把。飲水當午餐之後,就搭的士去咗又一城恤髮兼「濕平」。

 

行咗幾個鐘,一直冇食過嘢嘅苟芸慧,終於餓到頂唔順,不過佢仍堅持唔食,只係買咗杯咖啡頂肚。其實齋飲唔食好容易餓壞胃,加上咖啡又 cream又奶又糖,都好高熱量㗎苟姑娘!


苟芸慧之後再到時裝店買咗兩件衫,佢不時同相熟店員吹水,亦放下戒心,除咗黑超。 

最後苟芸慧都係頂唔順,買咗杯熱咖啡醫肚。佢喺 cafe及候車期間,都不停打電話、傳短訊,仲傾得鬼咁開心,唔知係咪同城城傾呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()