十七歲正式習武,涉獵多個門派,雖然未打過擂台,但自認「街架」經驗豐富,絕對是打得之人。
告一段落 冼國林疑遭人尋仇案,兩名兇徒被判囚兩年,幕後主腦及同謀在逃。案情指兇徒行動前得悉冼功夫了得,行動前已經有意縮沙;但警方查假槍案,意外揭破事件。逃過一劫,冼國林對個人安全未有太過擔心:「練慣嘢一個打兩、三個,應付到嘅!」

否認請保鏢
詠春葉準師傅的徒弟、陳嘉桓經理人冼國林,早前疑遭人買兇尋仇,兩名「刀手」未行動己遭警方拘捕,日前被判刑兩年,但幕後主腦及同謀「大強」則仍未落網。平日言論出位高調的冼國林,在尋仇案後作風轉低調,更有指他僱保鏢加強個人保安。但冼國林卻予以否認。「冇嘢好驚!唔需要保護!即使被槍指住,冇驚過!對方都係想教訓我啫,唔係要斬死我;學得功夫嘅,受傷流血都好小事。」至於誰是幕後主腦,冼國林說:「唔想去諗!推測邊個都唔公平,有人話係因為詠春門派嘅糾紛,又有話係因為陳嘉桓被非禮嘅事件,我唔想追究!真相最終都會搵到,唔使我操心嘅。」警方曾提出派人保護,但他認為無需要而拒絕。

詠春門派糾紛
冼國林聲稱,對一切保持平常心。「呢個世界都上晒軌道,唔使用呢啲手法(尋仇)做嘢。」當日拍攝《葉問前傳》,被指得罪詠春阮奇山的門派,結果冼國林和師傅葉準親上廣州,登門向阮氏後人斟茶道歉。「凡事以和為貴,我做嘢都係為咗推廣詠春,雖然會有人唔鍾意我,但我肯定大部分詠春派嘅人欣賞我,我去道歉,係唔想對方誤會,希望佢哋明白我目的係推動『詠春是一家』。」冼國林說。

 
《葉問前傳》中一段關於阮奇山情節,遭其後人指摘誹謗,結果冼國林要登門斟茶道歉。

未上過擂台
不擔心自身安全的冼國林,究竟有幾打得?「睇對方幾歲喇,三歲,一個打三十個都得,十四歲以上,咪小心啲囉!不過我哋練慣嘢嘅,一個打兩三個,係應付得嚟!如果人多,梗係快啲走,你估拍戲咩!」冼國林自信滿滿地說。習武以來,冼國林從未上過擂台,只打過不少「街架」。除了是詠春門人,他也懂得太極、洪拳、大聖劈掛、散打和蔡李佛等,父親更是山東螳螂派高手,早於七歲已經開始跟父親學螳螂拳,不過直至十七歲才正式拜師學武。平日愛為人出頭,少不免會得罪人,冼國林太太也曾為此擔心勸說。「人哋搵你幫手,證明我嘅存在價值,但當然要睇清楚誰是誰非,應幫則幫!」他堅持說。

武林恩怨
電影老闆、武林界名師冼國林可算是惹火人物。不過學武之人,無論幾好打,最後還是選擇以和為貴。

挑機吳京
08年影壇掀起「葉問」熱,但吳京的一句:「不知道葉問是誰?」因此開罪詠春派門人,其中冼國林更要挑戰他打擂台。最後吳京說不介意被「葉問」打敗,才平息風波。

得罪阮氏後人
電影《葉問前傳》中,部分情節被詠春宗師阮奇山的後人阮祖棠指責有誹謗嫌疑,事後冼國林與師傅葉準(葉問兒子)率領門徒上廣州道歉,冼更主動向阮斟茶認錯。

追擊陳浩民
去年底陳浩民及馬德鐘在橫店狼擒冼國林愛徒陳嘉桓,冼國林鬧爆陳浩民。最後陳要在內地及香港登報道歉,及捐款給護苗基金,行善洗底,始獲不再追究。


馬德鐘和陳浩民狼擒陳嘉桓事件,冼國林為愛徒出頭,討回公道。 ####

 


冼國林平日由司機接送出入,未有特別加強保安。


一張與詠春名宿葉準合照,竟已嚇窒兇徒,都咪話唔利害!


冼國林最近成立民強慈善基金,所有跟他習武的學生,交的學費全部撥歸基金行善,而他指出徒弟杜宇航和陳嘉桓各有優點,一般對打都難不倒他們。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()