陳法拉拒視后換約 影圈搶灘

陳法拉和無綫滿約後回復自由身,日前被本報拍到參與電影拍攝的法拉,似乎想轉戰影圈,前晚在金鐘出席電影特別場時,她表示希望工作上能有更多挑戰。對於有報道指她因合約問題和樂易玲有爭執,她尷尬回應:「冇睇過,唔知呀,大家都有傾偈嘅!」



法拉回復自由身出席活動,笑言有點不習慣。

導演陳可辛的新片《中國合伙人》前晚在金鐘舉行好友特別場,獲群星拱照,有陳法拉、張家輝、張學友、曾志偉、梁家輝、余文樂、袁詠儀、鍾鎮濤、沈嘉偉邱淑貞夫婦、男主角鄧超等到場力撐,完場時,邱淑貞更被電影感動到眼濕濕!

同樂易玲有偈傾

日前被本報拍得為導演陳嘉上新戲《奇幻夜》開工的法拉,剛和無綫滿約以自由身出席活動,她笑言初時有點不習慣,而暑假時會赴美國進修,合約的事稍後再決定。問到是否想轉戰影圈,她說:「當然想機會愈多愈好,都希望工作上可以有多啲挑戰,最緊要有好劇本!(同無綫用錢或者視后換約?)唔係!完全唔係!同無綫嘅感情唔係講錢嘅!」提到有報道指她因合約問題和樂易玲有爭執,法拉即尷尬回應:「冇睇過,唔知呀!大家都有傾偈嘅!」


張家輝(右)與梁家輝見面即笑晒口互攬。

眾星現身撐陳可辛新片特別場。

家輝騷肌熱爆網

而張家輝表示相約一班朋友共進晚餐後才齊齊到場,因飲多兩杯搞到面紅、眼紅,他到場時更打了志偉塊面一下!提及早前為雜誌拍攝的一輯騷肌照,他得意謂:「嗰啲好皮毛,仲有好多珍貴嘅相,嗰本差唔多係寫真嚟!(老婆好有feel?)佢冇乜反應,佢有冇feel都成日話好愛我o架啦!」他這身爆肌body,在網上雖熱爆,但他說卻有朋友想找他演中年胖漢:「做唔到呀!都冇時間儲肥自己,冇理由拎條命嚟較飛!」

文:影視組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()