Gaile Lai青黃色綴水晶入膊背心裙$25,300青黃色短褲$5,300水晶耳環$8,150all Gucci 

cover face

樂基兒 無重狀態

三個月前, Gaile應邀拍攝封面,當時,她已搬去印尼峇里,每日做瑜伽、滑浪和瞓覺,除了寫意,我沒有別的形容詞去介紹其當下生活了。
她曾言,一生人最怕承受壓力,理應避之則吉,唔睇唔理唔諗便是了,很鴕鳥,卻很管用;婚變之後,流言四起,她選擇一次過當眾交代清楚,然後,揮一揮衣袖,撤出香港,除了搵錢,一概不回頭。
簡單人,簡單方法。
談戀愛亦然,普通一個男朋友(大抵當日黎明在她眼中也不過是一個普通男朋友而已),大家啱 feel,相親相愛,再加一、兩樣相投興趣,日子輕鬆地過,這種狀態,沒壓力沒牽掛沒負累,想點就點,最快活。
曾經滄海,找回自我,她的現況,便是如此。

Profile
 

Gaile Lai
原名:黎嘉儀
出生日期: 1980年 8月 22日(處女座)
出生地:澳門(父為中國人、母為越南人。)
身高: 5呎 8吋
體重: 110磅
三圍: 33-24-34
語言:廣東話及英語
學歷:香港藝術學院藝術系學士
簡歷: 1歲,隨家人移民美國三藩市。 14歲,兼職模特兒,曾於紐約時裝周行騷。 18歲,來港發展。 08年,跟黎明結婚。 12年,二人離婚。
主要作品:廣告「和記手提電話」( 00),「修身堂」( 07),「 Neutrogena」( 08-13)。電影《 I do戀性世代》( 01)。
模特兒公司網頁: http://www.calcarries.com.hk 


在香港,明知有狗仔隊跟蹤, Gaile仍冇有怕走去滑浪,有姿勢有實際。《蘋果日報》圖片 

度假回港,交代婚變,頓成淚人,與這身陽光膚色很不搭調。《蘋果日報》圖片 


冇人想離婚
 


Gaile Lai黑色色丁 bra top$3,700粉紅色色丁綴繡花短外套$23,050鮮紅色色丁綴繡花半截裙$16,000all PRADA紅色羊仔皮手套$4,450銀/黑銀色鑲水晶手鈪各$3,300 all Miu Miu 

一波未平,一波又起,結束一段婚姻,又傳 Gaile跟外籍新男友 Cuz打得火熱,甚至想再婚,斷估結婚唔同滑浪,唔使浪接浪啩!「如果再揀,(感情事)我會 keep it personal,唔再公開……」
然而,愛情滋潤身心,有好過冇, Instagram洩露蛛絲馬跡,旁人愈猜愈興奮。「以前,好多人唔知我除咗 modeling之外,私人生活係點,今年,開咗 account又 open to public,大家見我好似去咗好多地方旅行,其實,跟以前差唔多,只係以前冇 Instagram啫!
「我不嬲唔介意別人知道我做緊乜。」
這也包括感情狀況嗎?
「感情冇乜諗過……
「人嘅心情總會 always up& down,個人來講,我依家淨係可以話心情唔同咗囉!唔可以話好啲,係唔同囉!」這句「唔同」,還包括生活習慣,離婚前,愛入廚,自誇任何菜式都撚手,現在,還煮嗎?「試過焗三文魚,朋友覺得好食,自己嫌難食,太耐冇煮,唉! You know,少咗囉!」
Gaile十幾歲出外闖,習慣獨立,也享受獨立,嫁得天王,自己言行連帶備受關注,但心甘命抵,誰知道,婚姻命短,負面新聞隨即湧現贈「㷫」,一向樂天的她,曬得黑黝黝坐於鎂光燈前哭了,這一幕,很深刻。
「唔覺得影響形象,我清楚自己係邊個,當然,離婚對一般人來講係負面,但冇人想離婚,得接受事實,我要繼續向前行。」


香港只適合工作
 


Gaile Lai白色潛水料 cropped jacket白色潛水料併喬其紗連身裙(全套)$75,800Robert Wun from Joyce黑色銅鑲方形水晶長頸鏈$12,500 Swarovski灰併淡橙色露趾高踭鞋$16,100 Balenciaga 

做人最緊要清楚自己底線,一個開心快活人,面對壓力,處理方法也直接,索性離開傷心地。
「放低事情嘅方法,就係唔諗。
「暫時我會住喺印尼,因為鍾意滑浪,亞洲呢度最好。(點解咁鍾意?)除非你係一個 surfer,否則我點講你都唔會明白箇中樂趣。」椰林樹影好呀! Gaile愛海,小島上,日日望住日出日落,美不勝收。照她講,每朝瞓醒做瑜伽,去滑浪,食完晏,再瞓覺,晚飯歎完,十點幾已早唞,想唔精神爽利就奇!「日日食魚食生果,啱晒我。」
遠離是非地,新生活並非得個玩字,她正密鑼緊鼓跟朋友籌備新餐廳,今次,自己負責公司管理和營運概念,比單純試菜更刺激。「但到十一至三月我又會離開,呢度雨季,好多蚊,最好返美國。」就像候鳥,按住四季,飛去最適合生活的地方,優悠呢!「印尼好寧靜,香港只適合工作。」
老老實實,香港係咪好乞你憎?
「好彩我唔識睇中文,人唔喺香港,冇人同我八,唔知發生乜事,唔使諗咁多。」我都話佢份人簡單。「雜誌出街,淨係睇相靚唔靚,評論係點,我冇興趣知道,就算講得好,我一樣唔會開心。」說來瀟灑,聽起來,倒帶幾分敵意,自我防衞的敵意。
「傷心過,但已過去,又解釋過,冇嘢可以再做;「總之,我對自己仍然好有信心。」

我講 feeling


Gaile Lai白色中袖上衣$2,695白色短袖上衣$2,495粉橙色塔夫綢長褲$7,995銀色高踭涼鞋$4,995all Anteprima黑色樹脂膠頸鏈$26,700 Gucci 

年頭至今, Gaile美國探親,倫敦參加婚禮,馬來西亞、菲律賓處理物業,再去印尼、澳洲旅行,好不逍遙。
「朋友遍居世界各地,佢哋話『我喺馬來西亞有個 birthday party,你嚟啦!』或者朋友喺日本結婚,我咪飛!」錢買不到友情,卻買到頭等機票。
周圍飛,沒腳雀仔,就如滑浪,隨波逐浪,煞是自在。
「我不嬲唔係好 athletic,唔知點解,呢一年發覺自己好多運動都鍾意,成個人放鬆好多。」
生活轉舵,擇偶條件也變了嗎?「所謂夢中人,要幾高?個樣係點?從來都係一個大問號,雙方遇上,有化學作用就得。」有埋共同興趣,更投契吧!「幫到溝通,但唔一定 work,況且我乜都鍾意,去茶餐廳食飯,上巴黎鐵塔燭光晚餐都 OK;去紐約行街;去亞馬遜河 camping又得,我冇 type嘅。」愛情觀沒被離婚影響,對於未來,更加期待。「你睇我以前啲 ex,個個都唔同,所以,我淨係講 feeling。」


後記
 


Gaile Lai黑色闊邊絨帽$8,700 Saint Laurent印花圖案併喱士吊帶長裙(未定價) Roberto Cavalli 

淨係講 feeling的 Gaile,工作也很隨心,說好了,這輯相一共影五套衫,她愈影愈有勁,「我影埋呢套。」編輯一聽,受寵若驚呢!
又啱嘅!影得靚,多多無拘,影得醜,一張也嫌多,何況,她已明言,睇雜誌只着眼相片效果,從來唔「咪」字。
又係嘅!圖片好壞,一眼便知,毋須細閱消化,開心、唔開心只消一瞬間,文字的話,由雙眼傳送至腦袋再加思考然後亂諗一通,徒添煩惱。
做人簡單啲好。


Shop List
 

Anteprima中環國際金融中心 3079-3080號鋪 2167 7386
Balenciaga尖沙咀海港城港威商場 G314號鋪 2736 8801
Gucci中環置地廣場 G23-30號鋪 2524 4492
John Hardy中環置地廣場 B33-34號鋪 2533 3895
Joyce金鐘太古廣場 232號鋪 2523 5944
MCM中環娛樂行 1樓及地庫 2117 3955
Miu Miu中環置地廣場 G31-32號鋪 2523 7833
PRADA中環歴山大廈 G4號鋪 2522 2989
Roberto Cavalli金鐘太古廣場 205號鋪 2116 1700
Swarovski尖沙咀九龍站 Elements 1100號鋪 2196 8776
Saint Laurent中環置地廣場 113A號鋪 2868 0092


撰文:伍淑嫻
形象:黄健華
攝影:郭賢興
化妝: Jacqueline Ma
髮型: Hin Wan@IL COLPO


戴住一頂 Saint Laurent闊邊帽,擺好甫士,咔嚓一下, Instagram再見。 

behind the scene

 

樂園

 

今期,為兩個開心果拍照,咱們自家攝製隊也份外投入。
一為樂基兒,甫一到埗,係有點 cool,但入到影樓將新季靚衫一件件換上,狀態亦逐漸回勇,見到一頂 Saint Laurent闊邊帽更愛不釋手,最後,為了它,自動請纓影多個 shot㖭!另一個 happy girl便是大馬女模 Angie,去影樓仲多過返屋企,今次,取景郊外,夏天潮濕多蚊蟲,嚇到佢呱呱叫,笑死大家。
開工同樂,莫過於此。

 


Gaile Lai@ Cover Face
 

 

 


峇里回港,連環工作,出入依然由前夫名下七人車接送,足證二人關係不俗。 

影完相, Gaile不忘也拍低自己各個造型照,試完一個又一個角度,影電話相都認真過人。 


Angie Ng@ Fashion Feature
 

 

 


唔好睇 Angie男仔頭,其實烏蠅仔都驚,一有不明飛行物體飛近,即大叫。 

荒山野嶺,蚊怕水都搞唔掂,仲要出動埋蚊香,打孖上。 

溪邊取景,驚到腳震震仍不忘擠出笑臉。

撰文:伍淑嫻、 Nicole Tse
攝影:郭賢興、 Yan Lei

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()