朴春屬於樣唔靚,但就身材正嗰款!加上佢係跳 hip-hop出身,台上嗰種奔放,喺韓國女子組合嚟講,佢認第二,都冇乜邊個敢認第一。 

出外埠

2NE1隊長朴春飛 bra甩鞋

韓國女子組合有好多出名豪放,就講 2NE1,呢班女仔講樣呢,同個「靚」字距離有啲遠,但講到唱跳,就冇乜邊隊跳得過佢哋嘞。梗係啦,話晒係 Big Bang師妹喎,點會冇番兩度呢,係咪?

 

話說上星期,美國饒舌歌手 Snoop Dogg喺韓國開騷,擔任嘉賓嘅 2NE1當然賣力表演,隊長朴春喺勁舞時露埋 bra㖭!
其實朴春一向都好狂野,之前佢出席一個歌唱節目時,一樣跳到甩鞋。不過佢好淡定,甩鞋一樣舞照跳,敬業到暈呀!


喺早前一個歌唱騷入面,朴春跳到甩鞋,台下粉絲笑完之後,又不由得讚佢夠淡定。 

朴春不單跳到頭披髮散,更 high到飛 bra。 

Snoop Dogg(左一)騷當晚, 2NE1更係搏盡,成員孔敏智就薄褲現底(右一)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()