close










拍拖超過兩年的Angelababy(楊穎)同「海綿蛋糕」黃曉明,早前被傳已經秘密結婚,連證書亦神奇流出,不過二人事後發聲明否認秘婚,繼續玩低調。
雖然黄曉明貴為億萬富豪超級筍盤,難得對Baby依然一條心。上週五(9日),啱啱睇完巴黎時裝騷返香港的Baby,同黃曉明現身灣仔,又秘密到一間診所睇醫生。睇病都要孖住去,據知兩人今次專程約埋做婚前檢查。
34歲黃曉明事業有成又專一,剛滿23歲的Baby係時候ready做黃太箍實筍盤。


Angelababy上週同經理人、徐濠縈及韓火火等人飛去巴黎出席2012秋冬時裝週,咁啱男友黃曉明當時亦身在瑞士為代言的天梭表宣傳,一個法國一個瑞士,立即傳出兩人會趁機歐遊。

曉明掃 Baby背
據知Baby因擔心巴黎成街記者容易斷正,但黃曉明掛女友心切,為爭取時間見面,3月7日完成工作後即由瑞士落巴黎,然後於8日一齊搭飛機返香港,非常癡纏。上週五(9日),本刊發現落機冇耐的Baby,與黃曉明乘坐同一部七人車到灣仔集成中心,兩人戴住情侶黑超前後腳落車。同助手一行五人等期間,兩人不時細聲講大聲笑,眼見附近全是自己人的黃曉明,放下戒心與Baby貼住企,一時情不自禁攬實女友,又伸手為Baby掃背,溫柔舉動與平時cool爆形象簡直判若兩人。

斷正分頭走
由於商場人流多,等候電梯需時,Baby等人企足五分鐘先有,兩人十分有默契,一入即行到最入位置,而助手們亦醒目將他們包圍,避免被途人認出。記者聽到黃曉明問「你會陪我去嗎?」Baby即嬌嗲用國語回應「我要先去買點東西!」似乎黃曉明真係好想女友24小時陪住自己。去到商場7樓,全部人一齊出,足足成個鐘頭才返回停車場。離開時Baby見到有記者採訪,嚇到調頭走番入,慘被撇甩的黃曉明同助手呆站停車場,點知等極唔見保母車司機出現,惟有面懵懵行出街截的士。

Baby等住嫁
據知Baby及黃曉明今次專程去7樓的陳振漢醫務所做婚前檢查,而之前曾有二人的疑似結婚證書流出,雖然最後證明係流料,但曉明的確諗住娶Baby。 Baby的身邊人透露,「其實Baby同黄曉明初拍拖嗰陣只係諗住玩玩吓,但估唔到黄曉明好認真,除咗飛起當時嘅女友李菲兒畀Baby坐正,仲唔介意半公開佢女友身份,又周不時買禮物畀Baby,好似越洋送花咁氹佢開心,簡直當Baby係公主。」本週一(12日),記者致電Baby經理人Kim(周優根),問她Baby跟曉明是否好事近?Kim即話:「我開緊會好忙,唔好意思,拜拜!」

新戲拍男神
接戲接唔停嘅Baby,陪完黃曉明就要開工,同專程來港嘅柯震東(右圖)傾拍霍耀良執導的新戲《偵緝蜜語》。

$700驗精價
Baby同黃曉明幫襯的陳振漢醫生,診所設有產前檢查服務,普通如男性驗精只需7百元。陳醫生週一聽到記者問Baby是否曾經來過時,笑笑口默認,但就表示「唔會透露病人私隱」。

桃色冒險
發現記者後,Baby同黄曉明大難臨頭各自飛,分別同助手由商場二樓的停車場跑出街。Baby跑向軒尼詩道方面,海綿蛋糕就一支箭跑咗幾條街,去到英皇中心附近打的走人。

Baby速遞
拍拖兩年多的Baby同海綿蛋糕,依然處於熱戀期,雖然兩人各有各忙,但Baby一得閒就會飛去內地探男友班,爭取時間見面。 ####


9/3灣仔診所斷正 黑面封口
被踢爆去灣仔拍拖,Baby面對記者黑口黑面,由停車場行出商場期間,全程封嘴一粒聲都唔出。


黃曉明一馬當先行出,見到記者當堂硬晒軚,身後嘅Baby就驚到走番入,拍拖兩年幾仲係見光死。


笑晒任影
Baby燶面,相反黃曉明有風度得多,雖然同樣唔答問題,但就笑晒口保持禮貌,不愧為內地一哥!


親密掃背


等時,曉明大哥忍唔住出手,輕掃女友背脊,又不停講笑冧Baby,旁若無人。


行蹤曝光,手挽過廿萬Hermès鱷魚皮手袋嘅Baby,撇低男友同助手走先,唔夠義氣喎!
Hermès鱷魚皮手袋約$20萬


分開閃
冇Baby帶路,司機又唔知去咗邊,人生路不熟嘅黃曉明同經理人黃斌跑足幾條街先截到的士離開。
Moncler羽絨約$9,000
adidas Originals by JS約$2,200


黃曉明行先任影,佢個經理人則自動波護送完Baby逃走,先跑番去黃曉明身邊。


瑞士湊鬼身為天梭表代言,黃曉明山長水遠去瑞士見米飯班主,7號仍然喺當地做緊嘢,但為見多Baby幾面,幾趕都要漏夜落巴黎。


巴黎睇騷 Baby3月1日已飛往巴黎睇騷,一直到8號仲未走得,好在海綿蛋糕早一日做完嘢,先有一晚私人時間sweet咋!《蘋果日報》圖片


雖然Baby把口唔肯認拍拖,但今年2月生日時都專登揀個海綿寶寶蛋糕,擺明掛住「海綿蛋糕」黄曉明啦!


曉明飯局明知來港行程曝光,黃曉明上週六晚自爆約咗林心如、鄭佩佩食飯,試圖轉移視線。


否認秘婚早前有張疑似Baby同黃曉明嘅結婚證書流出,雖然有齊兩人詳細資料但格式過時失真,Baby即發聲明否認已婚。


醫生笑住認


北京'10 5月入黃宮斷正 Baby專程飛北京陪黃曉明睇《鐵甲奇俠2》,其間更入住男友位於朝陽區金地國際花園豪宅,正式成為「黃宮」女主人。《壹週刊》圖片


河北'10 6月分橙同味黃曉明拍緊陳凱歌的《趙氏孤兒》,Baby山長水遠去河北探班,兩人同食一個橙,黃曉明更當眾輕撫女友秀髮。網上圖片


北京'12 2月呆等12個鐘 Baby一早向公司請假,趁情人節飛北京探忙緊拍《精忠岳飛》的黃曉明,Baby仲唔怕悶,喺片場坐足12個鐘等收工。《壹週刊》圖片

arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()