Beauty Hunt
歌路 GPS 姜麗文
最初以歌手身份出道的姜麗文( Lesley),同哥哥姜文杰組成 Benji and Lesley,可惜在 TVB發展唔順利,去年兩兄妹齊齊過檔王維基的香港電視 HKTV,今年繼續以獨立歌手身份自資出唱片,重新再發力。
Lesley最近為天后陳慧琳寫的新歌〈 So Hot〉大熱,月尾自家炮製的新歌〈 Forever〉亦將派台。有劇拍有歌唱,一心二用,最緊要有個好平台發揮啦! 

Lesley剛剛拍完 HKTV劇集《三面形醫》,即全面投入唱片工作,她坦言拍劇是為了儲錢搞音樂:「好多謝王維基畀機會我拍咗兩套劇,我同哥哥至有錢唱歌。上次隻碟得 3隻歌,製作費都要 40萬,希望嚟緊隻新碟大家可以買嚟支持吓。」

姜麗文(右)去年轉投香港電視,拍了《童話戀曲 201314》及《三面形醫》兩套劇,她說已夠錢製作幾首歌。
《童話戀曲 201314》

Profile:
姜麗文( Lesley)
年齡: 27
身高: 158cm
三圍: 33.5/25/35
最喜愛歌手: Aiko、 Mr.Children、 Lady Gaga
最喜愛唱作人:恭碩良

 

幫 Kelly寫 hot歌
早前幫陳慧琳寫〈 So Hot〉令 Lesley成為樂壇新貴,多位歌手相繼找她作曲,問到恨唔恨有日可與 Kelly合唱,她說:「其實〈 So Hot〉嘅和音係我唱,如果有真正合唱梗係求之不得啦!」
而 Lesley與哥哥的大碟製作亦如火如荼,月尾她的派台歌〈 Forever〉是首隻 rap歌,填詞是農夫的陸永, MV男主角則是早前被傳拖手步出酒店的韓仔 Ricky Kim。 Lesley解釋時雙眼放光:「嗰日只係拍 MV啫,不過喺 MV入面我哋要攬攬錫錫、要 kiss,好肉麻!」唔認拍拖,轉移話題到陸永身上:「隻歌講我點睇愛情,陸永寫得好 perfect,聽隻歌就知我係一個咩類型嘅女朋友!」睇埋隻 MV就知幾肉麻喎!

〈 Forever〉 MV找來韓星 Ricky Kim做男主角, Ricky在韓國身兼男模和主持工作, Lesley說今次找他幫忙拍 MV,只收了超友情價。

同哥哥組成的「 Benji and Lesley」 3年前出道,因為是獨立歌手又冇錢,只出過一隻碟《 Showtime》,更從未拍過 MV,〈 Forever〉將會是 Lesley的第一次。
《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:何志衡
攝影:葉曉明
髮型: Dickson Tang@HAIR CORNER
形象: Bryan@the Flaming
服裝: sindel

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()