close

星遊記:關心妍遭老外屈錢


■Jade和老公享受二人世界,遊名勝時只能互相替對方拍照。

關心妍(Jade)早前跟老公遊倫敦再度蜜月,慶祝結婚三周年,怎知遇到無良老外屈錢,關心妍給予對方十英鎊當破財擋災,她呼籲大家歐遊時,見到奇裝異服人士要格外小心。
撰文:皓騫

人妻關心妍下嫁老公楊長智轉眼三年,早前兩人到倫敦旅行慶祝周年紀念,這是她首次暢遊英倫,關心妍說:「老公係旅遊癡,咁啱BULGARI喺倫敦開新酒店,自己又未去過英國,所以趁結婚三周年去玩。由於酒店新開,泳池冇人,好似俾我哋包場咁,好正。」


■Jade和老公在倫敦眼玩自拍時,突然有兩位奇裝異服老外入鏡,之後更被對方屈錢。


■Jade和老公撐枱腳,感受英倫浪漫氣氛。

米芝蓮開餐

第一次去倫敦的關心妍,暢遊大笨鐘、倫敦塔橋及倫敦眼時不停玩自拍,怎知卻遇無賴屈錢,關心妍激氣說:「我同老公影自拍時,有兩個着奇裝異服嘅人衝埋嚟一齊影,以為佢哋係玩,點知影完相之後,竟然問我哋攞錢,費事煩畀咗十英鎊(約115港元)佢哋,之後見到着到古靈精怪嘅人都會避開,大家去歐洲要小心。」幸好,此事沒影響兩人興致,繼續盡情吃喝玩樂,關心妍說:「我哋試咗一間米芝蓮餐廳,視覺同味覺都係好享受,仲行咗好多大型商場,店員好有禮貌,好似皇后咁服侍,好有皇族感覺,不過因為未減價,所以只係半出血。」

去邊度:倫敦
玩幾耐:十日


■Jade第一次去英倫,當然要到倫敦眼一遊啦!


■由於酒店新開張住客不多,Jade似包起泳池嘆世界。


■在英倫喪行名店,不過因未減價Jade只是半出血。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()