08年喺廣州出道,曾遭內地前經理人公司雪藏1年,葉熙祺說:「我嗰時心散又貪玩,之後我不斷反省,家會努力追番啲時間。」

中日交流

 

𡃁模都夢想攻日,先鋒有升上神枱嘅曉明嫂Angelababy,文詠珊同周秀娜就跟尾,估唔到最近娜姐師妹葉熙祺(AK)竟爬過師姐頭,成功孖住樂基兒與日本名模原友里等拍資生堂洗頭水廣告。
今年正式進軍香港的24歲葉熙祺,其實晨早喺內地及日本出咗名,拍過電視拍過戲,又出過唱片做model,最近除與張智霖和劉心悠拍新戲《天生愛情狂》外,更將主演《喜愛夜蒲2》。'12女神仲講Jeana同Carol?咪咁out啦!

激罕冇整容
家陣妹尤其內地模,一出道已經執過晒,一係超級PS加工個個倒模咁款好易中伏,好在今年24歲葉熙祺純天然,08年出道時個樣同現在90%相似,難怪被日本潮誌《Can Cam》睇中做時裝模。

24歲葉熙祺
中港日三地走的葉熙祺,最近除孖日系潮模和天王嫂基兒做代言sell洗頭水外,更被日本傳媒稱佢為中國新可愛教主及「桃色幻想系美少女」。AK話:「個廣告in咗500個model,佢哋因為睇中我把長髮先簽我,因為拍完洗頭水廣告,年頭被蛯原友里嘅日本經理人公司簽咗,嚟緊我會喺『日本Tokyo Girl Collection』行catwalk,家主要係幫時裝雜誌影相,遲啲會學日文,打算年中推出日本專輯。」未攻日前,葉熙祺已於內地電影《繡花鞋》夥拍林心如、惠英紅齊齊做女主角,最近簽埋周秀娜經理人公司做師妹。對於同門娜姐和Jeana個個要剝,AK話:「佢哋好好身材,我邊夠佢哋呀?同埋我唔係走呢啲路線,唔會剝啦,其實我自己好貪心,拍戲、拍電視劇、做model、唱歌樣樣對我嚟講都好好玩,不過我諗我會以唱歌為主。其實娜姐都好勤力,我未見過佢,不過知佢之前整傷腳都要開工,真係好辛苦㗎!」要冧掂港日宅男,唔一定要靠大咪啫!

 
攻日頭炮已被資生堂睇中做旗下TSUBAKI洗頭水廣告,同系列廣告仲有樂基兒(下)、蛯原有里等一級名模。 ####


前年跟林心如(左)拍攝內地鬼片《繡花鞋》。


AK現於香港跟張智霖拍新片《天生愛情狂》,片中還要跟劉心悠爭仔。


'10葉熙祺出過CD,當年於內地接受電台訪問時,個樣同現在9成似。


廣州出世的葉熙祺,出道時被人話似Janice Man,但索女原來於破碎家庭長大:「我7歲嗰時,阿爸自己落嚟香港後冇再搵番我哋,所以我一直都係由阿媽湊大。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()