close

FACEweekly
Sweet爆 BB 吳千語
自林峯公開承認吳千語的女友身份,人人改口叫她「千語 BB」,兩人更愛得纏綿,一個月去盡東京、沖繩再到米蘭愛漫遊。升呢兼上位,見報率急升,着衫愈來愈貴氣,仲有跟得林峯去到邊陪到邊, 19歲女愛情、事業兩得意,加上得天獨厚的 1/8澳、法、中混血甜美清純 baby face靚樣,自然更順境!問千語 BB會唔會早婚?佢話感情事遲啲再講,今日講事業先!

 

 

「峯語」戀曝光後,工作量有否激增?

最近去內地拍了 3個月的電視劇《歡天喜地俏寃家》,預計暑假會播。
第一次拍劇,仲要係古裝,要花好多時間睇熟劇本,最開心係普通話進步咗。
因為驚講錯,所以初初都會成日 NG,好彩內地助手係北京人,佢每日同我背劇本, 3個月日練夜練,多自然流利咗!

劇入面嘅角色同自己似唔似?

我喺劇入面飾演將軍個女,係個千金小姐,同內地男演員穎兒係一對,由寃家變情人。我嘅角色係精於醫術、琴棋書畫樣樣精,又好優雅嘅女仔,可惜要同花心男指腹為婚;勁抗拒!
我覺得自己喺呢方面同角色都幾似,大家都係講嘢直接,對於唔鍾意嘅事物就會講出來!

 

成日拍笑片,其實最想拍甚麼類型片種?

好開心今年《百星酒店》有好多不同年紀嘅朋友都讚我做得好,入面個角色係一個愛着奇裝異服嘅明星,但又會有 girly啲一面,都幾突破!
我希望有機會可以試拍動作片,不過我會先鍛煉好身體,例如會玩 boxing、跑步同做 gym,操 fit番自己先!

拍戲咁忙,點樣 keep住 BB咁滑嘅肌膚?
每日一定會飲 6至 8杯水,因為知道化妝品易傷皮膚,要補充水分防乾;我亦好注重保濕,揀護膚品只會揀天然成分如海藻,最鍾意就係有機產品,因為好怕那些有香味的護膚品,感覺有點化學成分。
其實平時出街我基本上都唔化妝,最多都係塗防曬,盡量都想皮膚休息。

撰文:蔡佩儀
攝影:黎韋邦
化妝: Jonathan Li
髮型: Aki Choi@Hair Culture
服裝提供: Off The Wall( 2499 9839)、 I.T( 2890 7329)、 COCO DEAL( 2833 8338)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()