close

Kevin仔說來回兩程車就要拍完整條片,準備工夫要做足,廿幾人各自借衫搵道具,他自己則連屋企的吹氣公仔都出埋。

真面目
起勢搖 抽 Harlem Shake水 余文樂死霸主角位出風頭
Harlem Shake網上熱爆,你搖我又搖,本港潮星余文樂、周柏豪和森美都搖埋一份唔執輸,其中余文樂翻炒《春嬌》的〈別問我是誰〉更惹起熱話。
余文樂帶隊的籃球友聯盟「橫洲工業」齊齊扮嘢趁 Harlem Shake熱鬧,但其實比他們更早一步率先玩嘢的,是 YouTube紅人「玩爆你個腎」系列搞手 Kevin仔(李健宏),他 2星期前已在港鐵車廂大跳 Harlem Shake放上網,點擊至今達近 35萬,比橫洲多成 10萬! 港版元祖 Kevin仔批評余文樂條片大頭鏡頭太多太刻意,唔係正宗哈林搖,「要玩都要玩得認真啲、正宗啲!」

 

 

Harlem Shake(哈林搖)熱潮傳到香港,橫洲工業的波友余文樂、周柏豪與隊友都玩埋一份,近期被踢爆同吳雨霏熱戀的余文樂,與 Kary同遊倫敦後,回港即投入「新片」拍攝,繼續翻炒在《春嬌與志明》中扮〈別問我是誰〉的王馨平,而周柏豪則扮老夫子,不過整條片拍得最多的是余文樂,更刻意影他的大頭,搶盡其他隊友。

「 Harlem Shake Hong Kong Subway」在港鐵車廂偷雞拍攝,選擇人流少的康城站上車,以免阻住乘客。

Kevin仔一吹雞就有廿幾人和應,他說因時間太趕約唔到 artist助陣,但就算約到都唔會拍近鏡咁話。
出足 13秒近鏡

全隊十幾人扮鬼扮馬,余文樂則又係王馨平上身,又係做番〈別問我是誰〉個雙手動作,冇乜新鮮感囉。
橫洲工業籃球隊大跳 Harlem Shake,不過余文樂出盡風頭,點擊率暫時都只係得廿幾萬,輸畀 Kevin仔!

港版元祖 Kevin仔

周柏豪的老夫子造型好搞笑,但 solo得幾秒,化埋妝幾乎唔認得。

影佢太多唔正宗

Kevin仔話叫得 Harlem Shake就應該依照外國的模式,唔係要出風頭。
港鐵玩吹氣 Mary

由 Kevin仔策劃的「玩爆你個腎」系列在網上勁受歡迎,最鍾意整蠱藝人,之前調戲兼搞喊薛凱琪最激,點擊率近 30萬。

其實比余文樂更早拍 Harlem Shake的香港藝人是 LMF成員 Kevin仔(李健宏),他早一個星期已帶領廿幾人在港鐵車廂拍攝,片中他戴住大頭佛公仔獨自猛搖,其他人則扮乘客,中段全部人穿上清裝、校服等喪跳,全程沒有大頭畫面,跟足原汁原味 Harlem Shake。
Kevin仔看過余文樂的短片後有感而發:「其實正宗 Harlem Shake係大約 30秒,全程 wide鏡冇大頭 shot,亦好少用明星嘅,但佢(余文樂)嗰條片拉到成兩分鐘,近鏡太多影住余文樂好耐,唔正宗囉!我唔係話佢有咩問題,不過我認為要玩都要玩得認真啲、正宗啲!」
「唔會專登拍大特寫」
他說由吹雞、借衫、借道具至拍攝只用了兩日完成:「我哋喺港鐵拍係因為 Hong Kong style啲,喺將軍澳站至康城站呢段車程因為人少啲!正宗嘅 Harlem Shake係首先有個人戴住頭套睇唔到樣喺度跳,我都學足,全程睇唔到樣㗎!就算我搵 artist嚟拍,都唔會專登拍佢大特寫啦!」
睇番橫洲工業條片全長 2分鐘,齋影余文樂的鏡頭總數長達 13秒,雖然《春嬌》女裝夠搞笑,但 sell自己多過表演 Harlem Shake精髓囉!記者致電余文樂,可惜他截稿前未能回覆。

港藝人狂拍
除了余文樂、周柏豪及 Kevin仔,藝人潮人都紛紛拍片放上網,而且都幾正宗,跟足原版 30秒搞掂。

森美、小儀趁《早霸王》時段在電台玩 Harlem Shake,森美更扭 pat pat伸脷鬼咁 high。

喪 Do男就喺公廁同大牌檔自拍,全程戴住眼鏡、假鬚,唔係件衫寫住都唔知佢係乜水。

韓 PSY Shake

江南 style教主 PSY的馬舞都大熱過,近日在網上宣布將於下月 13日推出最新單曲及舉行「 Happening演唱會」時,都忍唔住搖兩搖 Harlem Shake,更自稱為「 Gangnam Shake」添。

台灣多假貨

小豬羅志祥跳舞勁就係人都知,有網友就將他出席活動時教跳舞的片段重複剪輯,變成小豬 shake,粉絲應該想睇佢真跳多啲。

蕭敬騰都 shake?呢位主角髮型同身形都似足蕭敬騰,不過欠缺真身神髓,假貨成數好高。

莊冬昕:特別在冇 melody

專作怪歌的唱作歌手莊冬昕雖然冇自拍哈林搖,但好鍾意睇人跳:「我好鍾意呀!呢兩年都好興呢種音樂,特別在於冇 melody,不斷重複。首音樂本身都冇乜規矩,所以跳起上嚟都冇規矩,不過我最鍾意係美國最原本嗰條片囉!」

採訪、撰文:娛樂組、校園組、科技組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()