close

一次意外沒有打沉 Lucia,她反而比以前更熱愛做運動,裝上特製「刀片」義肢後,如平常人一樣跑步:「其實傷殘唔係啲咩,好似病咁,係件好普通嘅事!上落樓梯都難唔到我。」

Main Camp 黎芷愉
單腳上路  21歲浸大刀片少女:唔使人可憐我!
早前的渣馬, 21歲的黎芷愉( Lucia)成為新聞人物,去年因交通意外痛失右小腿,從此要裝上「刀片」義肢跑步,但憑超積極的態度, Lucia重新站起來,故事一曝光,樣子甜美的她除了打動不少港人,更成為高登新女神。
換了其他人,遇上重創定必自暴自棄、呼天搶地,但 Lucia卻說:「我唔覺得自己唔好彩,反而無論成績、家人關係都大有改善,所以我唔需要人可憐我!」堅強到得人驚,港仔港女都自愧不如!

去年 1月 3日因趕往學生資助辦事處申請讀副學士的學生貸款時,慘貨車撞倒右腳掌而被輾碎,自此改變了她的一生。憶述當時的情形, Lucia印象迷糊,「車禍令我腦震盪,故出事前後兩星期多嘅事我都唔記得,一醒醫生就同我講要做手術截肢,當時我腦裏面只係擔心日後嘅生活唔知會變成點,好迷惘,雖然醫生話截肢後用義肢輔助, 9成行得番,但係我就諗我咪係嗰 1成行唔到嘅病人……」
渣馬成名
意外後的 Lucia比以前更積極挑戰自己,除了跑步、攀石,上月還毅然參加渣打馬拉松十公里的賽事,結果以 1小時 29分完成,廣受傳媒報道。

《蘋果日報》圖片

fb瘋傳

「刀片女」之所以得以為人熟悉,全靠體藝師姐在 fb的一篇短文和相片介紹她,結果在 fb瘋傳,不少網友都大讚佢靚女!

家人對我冇期望

老師得悉 Lucia不幸入院都特意到醫院探訪,「學校都好好,全體員工簽晒名送張咭畀我之外,音樂同家政老師仲嚟探我,鼓勵我,仲送咗個熊啤啤當係陪住我喺醫院嘅日子!」

幸得前男友的幫助,特意請來一班截肢者跟 Lucia分享生活的點適、人生的方向,令她決定要再站起來走路,「由於我住政府醫院,每日只有個半鐘做物理治療,但我就求醫生畀我 3小時,每日如此,返到病房就繼續做手部肌肉訓練,結果本來要近一年先行得,我一個月就可以用義肢四圍走!醫生都讚我係奇跡!」
採訪期間,本刊多次希望 Lucia能邀請親朋好友一同接受訪問,但她堅決拒絕,「我個人性格唔想畀麻煩人,意外之後都令好多朋友好奔波又為我操心,我都唔想再成日麻煩到佢哋啦!」同時她竟然說因車禍得福,除了令她患難見真情,得前男友及一眾親友關心和照顧,亦令成績大躍進,「我以前好懶散,成績唔好,家人對我冇期望,小學美術攞 B,我就自己報咗讀體藝美術,由於整個中學時代都係入讀宿舍,所以童年同家人關係疏離。」
車禍後,無論身體及心態亦有大改變,「難得執番條命,我唔想浪費時間,所以一有時間就溫書,特別係堅持每日上完文學後就立即溫習(現於浸大讀心理學副學士 Yr.1),結果文學由 C+升至 B+!今年 GPA更由 2.9升至 3.5,遇到有咩困難,我就同自己講,截肢都過到,其他嘢濕濕碎啦!」

每日搽 cream錫左腳

拍攝當日, Lucia未能穿上由服裝師所提供的高踭鞋和平底鞋,「我着唔到高踭鞋㗎,要特別整隻假腳先得,而平底鞋個鞋身太窄喇,所以一般我都着唔到,要着啲鞋身入面闊啲嘅,所以我好難買鞋㗎……」

車禍亦令 Lucia更加珍惜家人,一有時間她就回家陪家人,而家人見到她對生命的努力及學業有進步,亦覺得她有獨立能力,關係亦大大改善。
外表剛強的 Lucia原來勁貪靚,採訪期間,她好擔心相片中的自己會好肥不夠美,她怕肥,所以不時問攝影師,「影得肥唔肥呀?畀我睇吓!」難得愛靚的 Lucia不覺得裝上義肢就不漂亮,平時亦大方着短褲,騷出義肢,「我第時可以畫啲畫或者自己設計圖案印上義肢到,就算𠵱家黑色但其實都有暗花,好靚㗎!」
失去右小腿,令 Lucia更加愛護左腳,「我每晚一定會搽 cream,平時亦會好小心,盡量唔好整傷,要錫住用,哈哈!」性格樂觀的她承認難免有途人用奇異的目光看她,但她卻不以為然,「有時啲人會用可憐嘅眼神望住我,不過我會同佢哋講多謝關心喇!我好好!但我唔使人可憐,見到我讓座畀我就得㗎喇!」

着唔到高踭鞋


穿上義肢就不能穿高踭鞋,樂觀如 Lucia都有唔開心,「因為義肢要平衡,所以我唔可以着高踭鞋,好在義肢矯形師阿榮(左),為我整可以着高踭鞋的義肢,一諗到可以着高踭鞋就好開心!」

超愛化妝

本刊安排了化妝師給她影靚相, Lucia大表興奮,還不時向化妝師請教化妝心得和技巧,事後還主動問化妝師拎 fb,希望與他分享扮靚心得。

自認貪靚的她一入到化妝店就大表好奇,還當場問同行的化妝師,「唇彩邊隻好用啊?點搽㗎?有咩步驟㗎?」

舞台劇女角

Lucia勇於嘗試各項新挑戰,去年 10月還在香港傷健協會一次周年晚宴中演出舞台劇,擔任女主角,飾演因患血管瘤而需截肢的女孩。

出事前 浸大校花

5呎 2吋高的 Lucia意外前只得 90磅,身形標準,意外後更只得 85磅,去年參與中七謝師宴的她盛裝打扮,化起妝來還有點像李心潔,難怪被人稱為「浸大石門校花」。

愛情重傷

Lucia早前在傳媒訪問中提及男友不離不棄,在渣馬當日還現身支持,不出一個月,原來她與男友(左二)已剛分手,但仍處處保護對方,還主動提出要幫前男友「打格仔」, Lucia認真有情有義!

分手半個月
「想搵大隻男保護」

Lucia和前男友曾經非常甜蜜,互相親手整朱古力給對方,去年情人節男方還以「魚」比喻「愉」,把朱古力整成魚形送給芷愉,可惜此情不再。

被傳媒稱為「刀片美少女」的 Lucia樂觀又靚女,連高登仔都出 post大讚,異性緣不錯,記者再三追問她的感情狀況時, Lucia才隱晦地承認剛與相戀 4年的男友因性格問題而分手,但再見亦是朋友,心中更十分感激對方的關懷備至。
「做完手術無幾耐,佢就特登搵咗啲截肢人士嚟醫院探我,出院後又陪我玩單車百萬行,我咁快康復都真係要多得有佢喺我身邊。」即使分手後, Lucia也處處保護對方,為他着想,不希望公開前男友的身份,「如果第時搵男友,一定要成熟,識體諒我,最好大隻啲,可以保護到我,萬一俾人打劫都可以幫我擋吓嘛!不過𠵱家都係讀書入大學緊要,拍拖唔講住啦!」
Main Camp:
Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。

撰文:校園組
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Peace Ip@Bridal Corner

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()