close

面對面
衣櫃裏的朱艷強 少爺占
身高 5呎 8吋,體重得 124磅,少爺占開來影樓的坐駕,卻是價值 45萬的寶馬 X1商務車,成熟穩重,與他的 outlook一點不襯;外形瘦蜢蜢,整天自嘲攣味重,其實另一半畢業後從未打過工,被少爺占矜貴養起 18年,一時間,我想不起來有誰能比他更 man;靠把口搵食,一貫形象噏得就噏,卻原來比誰都能守得了秘密,剛剛過去的情人節,才自揭七年前已經秘婚。
原名甄子康,現年 36歲,既是 DJ、也是主持、作家、演員、樂隊野仔、與 Boy Band艾粒的成員,少爺占最愛玩出其不意,一玩玩足 15年,終於玩到厭:「你叫我好似前幾年咁,同阿奴着住泳褲油晒顏色扮叮噹咁走落去觀塘行一轉,已經唔係好做得出。人,唔同年紀,應該玩啲唔同嘅嘢。」
4月,少爺占帶埋自創的攣人「朱艷強」在新光戲院開 talk騷,一加再加, 12場全爆。
一係唔玩,一係就化行妝露埋點笠住假髮玩盡佢,少爺占話,公布婚訊的最大原因是,係時候玩生仔,做老豆。
這一次,應該是朱艷強最後一次走出衣櫃,當有了 BB,就係時候與「艷強 BB」說再見。

執得多

21歲,還是理工大學設計系學生,就勝出商業 2台「捲入漩渦」 DJ招募計劃加入電台;做做吓電台,就得前輩唐劍康( Donald)提拔兼做下把組成拍檔,成就了日後在播音、歌唱和電視界都舉足輕重的搞鬼組合;然後出書、出碟、寫廣播劇、做舞台劇、出任電台高層、主持電視節目、再成立自家時裝品牌 Meeh,少爺占相當明白事理:「我都好想講自己唔係太順利,講到個人生唏噓啲,可惜唔係,我事實就係咁順風順水。好處係,想做就有人畀我做、唔想做時畀我唔做,唔好處係,做起專訪上嚟,咪唔夠人哋嗰啲咁好睇囉。」
幾巴閉?上月自爆已婚,被問到是否要幫 talk騷宣傳,他答得更寸:「 Talk騷啲飛一早賣晒,唔怕俾人話宣傳我至講出嚟!」頭五場門票情人節前沽清,一加五場門票又再賣清,上週又再宣布加多兩場又爆埋,少爺占話,其實新光戲院每場人次僅得 400人,加極都執得唔多:「搞呢個騷用咗我大半年時間,唔係冇得執,不過唔夠我𠵱家幫人拍一條片、錄廣告執得多,大半年時間執返嚟嘅,仲唔夠我坐喺度一日賺嘅。」
經歷唔得唏噓,環境唔得迫人,少爺占於是習慣了自己迫自己:「手機程式可以 upgrade,電視畫面可以靚咗,但係做電台冇得玩咩花臣,唔會話聽日啲聲靚咗、或者㩒個掣就有嘢彈出嚟。做電台就係咁,冇人迫你,自己都唔迫自己 upgrade,咪就係坐喺度囉……所以我咁多年嚟,乜都試吓、乜都搞吓,入行十五年,開始進入收成期,唔使用腦又唔使出力,口擘擘就有錢收時,又驚自己變懶,於是乎自發性地搞個騷,純粹好玩。」

少爺占話分身「朱艷強」靈感來自身邊同志朋友,較早前( 2日)舉行 talk騷《口口笑》記招,亦攣到爆找來兩個外籍猛男襯托。《蘋果日報》圖片

06年開始升職做 903音樂總監,每週與四大 DJ聯同俞琤開會擬定全台播歌名單,換言之,少爺占位高權重有能耐左右《叱咤》賽果。《蘋果日報》圖片

拍戲不成,自認不是演員的料,不過自己擔任主音及創作的樂隊野仔,少爺占就話發展不如理想,耿耿於懷。《蘋果日報》圖片
玩夠囉
每個人都難逃一老,當軟硬踏入四字頭、仔大女大、升上廣播界神枱之際,不經不覺,接棒在電台玩過界的艾粒亦已經三十好幾、分別結婚,開始探討係唔係玩夠的問題:「唔係話唔玩得,係唔同年紀玩唔同嘅嘢,曾志偉話全香港淨係得艾粒推咗佢套《我愛 HK》系列,因為我唔係嗰種人、拍唔到戲,人係要去到咁上下大個,先會認清楚有啲嘢自己真係做唔嚟;我大學讀設計,一早就想玩番設計做時裝,但係以前細個,搞得成都唔會有人信你,𠵱家話晒係一個佬吖嘛;但係扮女人、扮叮噹,畀我少爺占, 36歲,真係唔係好想再做呢啲,但係換一個身份由朱艷強去做,條底線又可以低番啲喎,我仲係好鍾意玩,一諗到朱艷強有啲人愛、有啲人又至憎,我就覺得好好玩。」
高峰時期一年出五本書、同時間身兼多職,兩年前宣布不再出書,又放慢腳步每年只做一個大 project,少爺占話唔係佢錯,係社會進步的錯:「 22、 3歲個腦轉得快,因為專心吖嘛!𠵱家唔只我唔專心,成個世界都唔專心,又 facebook、又微博、又 Instagram、又微信,影張相仲要用美圖秀秀改圖做效果,咁就用晒啲時間。」
有報道指,少爺占自從 06年升職做節目監製及音樂總監後,每週定期與俞琤開會擬定全台 DJ playlist,操播放率及年終《叱咤》賽果生殺大權在手,位高權重得很。玩少咗、穩重咗,到底是科技進步的錯,還是身份今時唔同往日?

中五會考美術攞 A、大學考進理工大學設計系,設計夢卻在 15年後才創立品牌 Meeh時完成:「當年半工讀做電台,即係只用一半時間畫嘢,同學畫得靚過我好多。」《忽然 1周》圖片

以往同艾粒拍檔阿奴形象騎呢,周不時扮女人、扮卡通人物周街走,少爺占話換着𠵱家,接受唔到。
「我懷疑係想我返多啲工,至升我上嗰個位啫!其實聽落勁,實質冇咩做,高咩層呢?陳志雲嗰啲就係高層……唔係,係雲層至啱!公司都冇人叫我做占哥,個個見到我照講秘密、照寸我,真正做呢行,就知我個 title唔算高層。不過男人大咗、錢多咗、要顧嘅人要諗嘅嘢都多咗,呢樣係真。」顧啲乜?咪頭家囉!
直到爆

緋聞少、同性密友多、生得瘦弱,又愛在節目裏扮攣人,少爺占說這次是 talk騷宣傳期最後一役,所以玩盡佢扮澳洲妖味極重男模。不過,上了女妝、戴上假髮,在相機前一站,叫他嫵媚些咪眼咬唇同嘟嘴,少爺占其實非常硬倔,直到骨子裏。
「 2月 14號係我哋(圈外老婆 Tina)結婚七周年,咁啱早兩日又已經賣晒啲飛,個秘密已經守咗咁耐,我覺得個 timing啱,咪講出嚟囉。我希望無論雜誌報紙 facebook定微博都係同一段說話,而微博又規定咗 140個字喎,嗰 140個字就用咗我幾日時間去諗,每一句講啲乜、每個標點符號擺喺邊,全部都度過。其實我好浪漫,嗰段字每一句都有意思,睇得明嗰個,即係我老婆,會覺得我好浪漫。」
要講正經嘢,少爺占就開始冇厘正經:「呢件事由民國初期開始醞釀,當時我啱啱剪咗條辮,散開啲頭髮,跟住交咗條辮畀我老婆做信物;嗰陣時盧覓雪仲做緊《東週刊》,跟住佢做飲食節目,食乜都話:『真係好好味,我唔同你哋講住,我要食嘢啦!』;我同我老婆唔係幼稚園一齊,其實係中六先至撻着,當時我有男朋友,佢都有男朋友;我係年青人偶像嚟㗎,簽咗間日本經理人公司要做 Super Senior,份約規定咗唔結得婚,一結就告我毀約同剃我頭……」


情定西灣河

今年情人節,突然在微博宣布原來與女友 Tina一早註冊成為夫婦:「七年前資訊冇咁發達,唔想逐個打電話通知,索性一齊守住個秘密,睇吓邊個守得耐。」

09年 8月,香港傳媒發現可以在美國政府網頁查閱結婚資料,從而揭發劉華、黎明、楊千嬅的已婚秘密,原來百密一疏,揭漏 06年同樣在美國註冊的少爺占:「嗰年我個心都離一離,又上網去 search吓自己個名,原來 check到㗎!不過,我唔夠紅囉……」
紅呢樣嘢,唔使下下要同劉華、黎明比嘅,喺廣播界紅咪得囉。
至於專一,記者本人、同事、朋友都喺西灣河大,西灣河街坊,有邊個未見過少爺占拖住 Tina放狗散步買串燒呢?當事人唔提啫,其實成個西灣河都知少爺占有幾專一。

少爺占公布的官方婚訊,每字每句都度過,得幼稚園已經係同學、 19年前正式撻着嘅 Tina明。

 

撰文:朱小博
攝影:吳偉業
化妝: Krisie Wong
髮型: Johny Wu@Hair Corner
形象: Bryan@ the Flaming
服裝提供: Midwest、 PUMA

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()