32歲BoBo同出道時一樣面尖尖。Keep得咁fit,唔怪得食完海鮮,再食甜品都唔驚啦!

陳文媛(BoBo)的未婚夫金紫耀,去年尾突然辭任任職多年的威利國際董事總經理,一心想嫁入豪門的BoBo又有阻滯。週日(11日)本刊發現BoBo趁假期相約眾親友到長洲影櫻花,更心血來潮,趁未婚夫唔喺身邊,到陳年舊愛賴登勤(風之后李麗珊表弟、現改名周群達)家人開設的滑浪中心,BoBo一心想聚舊,可惜卻摸門釘收場。

 


32歲BoBo自退出娛圈後,09年獲未婚夫金紫耀前老闆莊友堅泵水開設美甲店「Crystal Jam」,BoBo便專心於美甲店工作,遠離娛圈是非,一心等嫁。點知未嫁得,BoBo亦繼續於美甲店工作,未婚夫金紫耀上年9月突然離任威利國際(0273)董事總經理,至今未有新動向,跟BoBo的婚期更無晒聲氣。

影櫻花探前度
未嫁得出,BoBo開始培養個人興趣,據知最近更玩埋攝影,與特首曾蔭權一樣愛影櫻花。週日(11日)BoBo跟一班親友到長洲關公忠義亭影櫻花,未婚夫金紫耀未有同行,不過BoBo心情一樣靚,更做導遊帶路。影完櫻花後,BoBo回程期間,專程探望初入行時的緋聞男友賴登勤家人開設的長洲滑浪風帆中心。

休息摸門釘
01年,有傳BoBo為溝Edison狠撇賴登勤,事隔十幾年,BoBo重回舊愛老家,可惜當日滑浪中心關門。有長洲村民更向本刊透露,BoBo之後仲唔死心,圍住滑浪中心兜咗一個圈,最後都 摸門釘。搵唔到舊愛,不過無損BoBo興致,本刊發現她先同一眾好友去食海鮮,之後再去埋食糖水,胃口甚佳。BoBo雖然冇做幕前,但依然冇暴肥,近睇之下皮膚仲相當滑溜。不過對傳媒相當避忌,本刊趁她離去時問她近況,她只禮貌「笑吓」作回答。而滑浪中心職員表示:「Duncan同老闆(黎根)唔喺度!星期六、日有人學風帆先喺度!」BoBo下次記住預約喇!

BoBo最幸福
08年淫照事件後,多位主角都行霉運,經歷人氣急跌;票房毒藥甚至婚姻失敗。惟獨BoBo仲有未婚夫金紫耀錫住,不幸中之大幸。

BoBo有佬錫
淫照事件發生後一直潛水,之後更繼續跟金紫耀拍拖至今。屢傳婚訊,不過仲未嫁得,現喺北角經營水晶美甲店「Crystal Jam」,生意唔錯。

栢芝變毒藥
淫照事件後復出,去年同謝霆鋒離婚,更爆出爭產傳聞,令形象跌到落谷底,其擔演嘅電影亦票房失利,由千萬影后變票房毒藥。

鍾欣桐冇仔溝
天真論令阿嬌事業一直未能回復當年勇,最近同拍檔阿Sa出新碟先叫做有番啲人氣。可惜感情路上仍未有着落。Juno、敖犬通通冇下文。

陳冠希乜都衰
淫照事件主角近年新聞多,先搭上模Cammi,再錯溝台灣索模,最近為Nike贊助跑馬拉松又被揭發頂包,做乜都衰。 ####


未婚夫金紫耀


BoBo 01年曾同賴登勤拍拖,但同年BoBo識了Edison後,BoBo火速飛甩賴登勤。《蘋果日報》圖片


周群達 34歲賴登勤當年同陳文媛、官恩娜、黄浩然拍《I Do戀性世代》,入行前本身係風帆高手,亦係奧運滑浪風帆金牌得主李麗珊表弟。05年衰過藏毒,之後改藝名叫周群達,現多喺大陸拍劇。


長洲滑浪中心,由賴登勤父親黎根開設,除咗教風帆外,亦有包場燒嘢食服務,點知BoBo週日去到撞啱收鋪,見唔到舊愛。


每年2、3月長洲櫻花盛開,吸引唔少龍友嚟影花,唔知曾蔭權有冇嚟影呢?


BoBo同一眾好友影完櫻花,再食餐飽先搭船離開長洲,不過對記者提問就全冇回應。


微博爆hurt 近年信耶穌嘅BoBo,除咗不時喺微博寫福音金句,好間唔中先寫吓心底話。上月她便在微博慨嘆被親人傷害,相當慘情。


摸完門釘BoBo帶路到附近酒樓食海鮮。BoBo唔使做幕前,不過都冇虎背熊腰,難得。


金紫耀上年九月離開威利國際,未有搞作嘅佢經常接女友BoBo收工,算係咁啦。《忽然1周》圖片


《蘋果日報》圖片


中新社圖片


《蘋果日報》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()