close


去年楊思琦戀上前跳水健將吳帥,並珠胎暗結,避走美國待產做單親媽媽,在微博上載近況,但絕口不提吳帥半隻字。

楊思琦自去年6月狠撇相戀9年的李泳豪,為空心老倌吳帥未婚懷孕,最後狼狽飛往L.A.避世待產。由大話妹變未婚媽媽,33歲思琦妹終於夢醒飛起軟飯王,上週四(8日)在微博公告B女Krystal出世,更於今月底返港自力更生。曾表示願意照顧思琦「大大細細」的豪仔,癡心形象贏盡民心;正當大家以為泳豪翻兜有望,點知校啱時間話有25歲中韓混血新歡Miki出現,仲急轉口風話同思琦:「都過咗去,冇得返轉頭。」據知泳豪仍未能對負心舊愛釋懷,知悉思琦產女的他,主動放風力追僅相識數月的Miki,實則借索女新歡「活得比你好」,搞到被拖落水嘅Miki即刻割蓆避見。


揀男友眼光麻麻的楊思琦,去年10月被迫遠赴美國投靠兄長。至上月中,思琦妹在母親和兄嫂陪同下,誕下女兒Krystal,但有傳經手人吳帥人間蒸發。

「新歡」急閃
被思琦妹狠撇的李泳豪,曾聲淚俱下地哭訴唔明點解被飛,如今舊愛在美國坐月湊女,校啱時間傳出他與細8歲、曾任兼職模嘅中韓混血新歡Miki蜜運。日前泳豪出席活動時,直認數月前經朋友介紹而認識Miki,更讚對方純品乖巧,但一時又話大家尚未開始,一時又話怕畀對方壓力,關係愈講愈迷離。據知Miki對泳豪的印象僅屬一般,突然被人擺上枱,不但怕被捲入事非,更怕會遭網友起底而影響到文員正職,搞到Miki除了即時刪除自己的微博,近日已減少回覆泳豪的電話同短訊,借意疏遠對方。

李泳豪:BB好得意!
F:《FACE》 豪:李泳豪 F:思琦生咗喎?豪:戥佢開心,都恭喜佢嘅!希望佢踏入另一個階段,所有嘢都好啦。 F:有冇睇過BB張相?豪:BB仔好得意,但睇唔清個樣(微博相)囉。 F:吳帥失蹤,你會唔會照顧思琦?豪:真嘅咩?我真係唔知!我之前講嘅意思係話如果思琦有乜需要,我都會幫啫。 F:如果佢要求復合呢?豪:家唔講呢啲嘢。


豪仔中的25歲中韓混血兒,從事文職,簡中做兼職模特兒,跟BOYZ成員張致恆係好友,Miki本來用「傻妹妹」網名行走微博,但爆出跟李泳豪有關係後,Miki已經迅速將微博刪除,而張致恆則說:「係朋友介紹識佢嘅,但未聽過佢(Miki)話拍拖喎!」

鼎爺:冇見過個女仔!
F:有冇見過豪仔新女友Miki?
鼎:我冇見過個女仔,都冇聽豪仔講過,我都係睇報道先知。
F:豪仔有女朋友高唔高興?
鼎:如果係真嘅話,都真係幾開心。我後生喺識施明之前,都有個韓國女朋友。

「處於了解階段」
借女過橋示威失敗,上週六(10日) 泳豪出席活動回應話:「我哋只係識咗幾個月,家未穩定,處於了解緊嘅階段。如果開始咗,就一定會講。 (你們家咩關係?)呀……溝通好緊要嘅。(仲追緊對方?)點都好啦,唔想再講。」但問到日後再遇舊愛會否尷尬,他則話:「點解會尷尬吖?……佢(思琦)係一個好大方、好叻嘅女仔,唔會面左左避開我嘅﹗」最怕係你未放開啫!

賣唱賺奶粉錢
思琦慘變單親媽咪,一坐完月即要趕返港搵奶粉錢。目前佢手上只有一項4月舉行的活動,並未有監製接洽拍劇。據知思琦曾主動向TVB要求多接大陸登台活動賺錢,由於佢始終為TVB花旦,加上近期有話題,故每次登台仍可叫價1.5萬至3萬人仔。而問到思琦復出一事,無綫製作資源部總監樂易玲在電話中說:「我開緊會,遲啲先打畀你!」 ####


B女Krystal 上月中,思琦在L.A.順產誕下6磅9安士重嘅囡囡Krystal,但父親吳帥未見影蹤,據知思琦仍未決定女兒的姓氏。


上週六(10日)思琦於微博放上Krystal嘅相片,有網友指B女生得似泳豪,泳豪父親李家鼎回應話:「家科技咁先進,可以驗DNA㗎!」


思琦在兄長家附近嘅美以美醫院(METHODIST HOSPITAL)分娩,屬當地五星級私家醫院,自然分娩一晚最低收費約18,000元港幣。


吳帥先後被踢爆住過劏房、公屋欠租、曾向跳水隊員及家長借錢唔還,連女友生產都消失無影,空殼終於爆煲。


抱B贈興楊思琦公開BB女樣,咁啱李泳豪又喺微博上載一張抱B相,仲話:「睇吓B女幾得意!」


Miki


張致恆:未聽過!(真實對白)


一向好火嘅李家鼎,對於思琦妹終於生B亦只說:「BB仔隻耳幾似衰妹(思琦),係幾大幾靚嘅!」


去年思琦因分手而形象插水,零工作嘅佢頻接內地騷,去年7月更在深圳一夜總會獻唱時,被不少男觀眾借機抽水。《忽然1周》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()