close



Main Camp

老爺相機賺 1球 浸大副學士變新紮鏡王

2012年12月12日 ~~ 第290期 Face

數碼相機愈趨普及,只因有大量後期加工可做。一機在手,個個都變攝影大師。不過傳統菲林相機依舊有人熱捧,一部絕版相機加支靚鏡頭,一樣有人甘願傾家。
菲林機有市場。年僅 21歲、現讀浸大國際學院市場系副學士 Yr.2的 Johnson,他除了鍾情於菲林相機和鏡頭,更發現原來古董鏡頭大有商機,於是在市場大量收購靚機,再經過 ebay發售,短短 3年淨賺過百萬,連著名二手相機老闆及收藏家陳烘亦稱他為「新鏡王」。難怪 Johnson豪氣語:「我唔賺多過一千蚊,嗰日我就唔會出街。」

本刊約家住青衣的 Johnson做家訪,他事先聲明採訪不要透露他的家境,並要求記者訪問要爽手,「近來天氣潮濕,對相機及鏡頭都唔好!加上我晚上約咗客賣鏡頭!盡快啦!」之後便小心翼翼從防潮箱內拿出多件珍藏,「這部是 1961年出產嘅 Canon 7,由於有盒有單,世上難求,客人畀幾多錢我都唔賣!」


除了珍藏會放入防潮箱外,其他出售相機、鏡頭因為流通率高,一、兩天就會賣走,所以 Johnson只會放入木盒或櫃桶。


Johnson不單做本地客生意,更會將產品放上網,轉賣給世界各地,包括新加坡、美國、意大利等買家。而每次收貨他都檢查清楚,絕不馬虎。

一次攞 10萬貨


Johnson與一般同年 𡃁仔沒太大分別,喜歡潮牌 Visvim及 New Balance,亦熱愛影相,不過玩菲林機及鏡頭卻好有地位,連陳烘都叫他做「新鏡王」, Johnson自信地說:「平均 1星期賺 1萬, 3年就過百萬,我試過一次喺網上收 10多萬貨,我深信『高風險高回報』,一個普通文員不需冒險,做吓影印,回報自然低!香港大學生多的是,每個都是同一條路又點發圍!」

小籠包孝敬


做生意大膽的 Johnson,一次收 10多萬貨都絕無懼色,全靠陳烘向他保證,如果 Johnson入錯次貨,自己會以原價全數收購,不用他蝕錢,一個生意人肯貼錢都要保 Johnson,全靠 3年來與對方建立良好關係,「 3年多前我去佢相機鋪求教菲林相技術,每日一放學就去打躉,更不時孝敬陳師傅最鍾意食的小籠包,有靚貨亦會先賣畀佢,難得陳師傅肯教個死 𡃁仔(自己)嘢,冇計啦!」

冧掂老行尊


佢好肯學嘢,一星期落嚟四、五次,唔似得𠵱家啲 𡃁仔好易放棄。佢見親我都求我割讓嗰部好罕有嘅 Canon 7-Black Paint(小圖)畀佢,三年嚟未停過,我冇應承佢,不過就係欣賞佢個份鍥而不捨嘅精神。


相機收藏家
陳烘


Johnson平時同記者傾偈好吹得,但一在陳烘師傅面前就變得恭恭敬敬,可見陳師傅在他心中的地位。

翌日先畀錢




另一位於尖沙咀的大家好二手相機店老闆娘蘇女士,雖認識 Johnson只有兩個月,但當日他於店內睇中一部值 20,000多元的 Leica相機後,老闆娘竟讓他先取貨,翌日才畀錢,更大讚 Johnson肯學肯問、又有誠信,對他絕對有信心! 

寶貝曝光


Johnson不肯透露貨源,只肯講部分來自墨西哥,作為菲林機發燒友,三年間收超過 500件相機、鏡頭,當然有些會對他別具意義,甚至當成寶貝珍藏,多多錢都不會賣。

Canon 7配 f/0.95鏡頭


最心愛

約於年半前購入,因相機全新冇用過,而且齊盒齊單,市場上絕無僅有。加上這支鏡頭與 Johnson的第一支鏡頭同款,所以有情意結。

購入價 現估值 生產年份
$25,000 $30,000  1961 

Canon P
日本陸上自衞隊特別版


最罕有

於兩年前購入,機上刻上自衞隊的標誌(小圖),極為罕有,就連著名相機收藏家陳烘亦沒有。陳師傅直指這部特別版比一般同款貴上幾倍。

購入價 現估值 生產年份
$3,000 $15,000  1965 

Leica M4-Black Paint


最懷念

一年前購入, Johnson當時一見愛上,因這部機冇後期加工,脫油位置跟原裝相似。之後更試過沒錢,仍不想放走這部心頭好,寧願兩星期不出街,所以好有紀念價值。

購入價 現估值 生產年份
$23,000 $30,000  1967 

Main Camp:


Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。 

撰文:譚家昌
攝影:楊學、何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()