close


姓名:梁嘉琬( Whitney)
年齡: 19歲
三圍: 32、 24、 34
現讀:恒生管理學院商務翻譯系一年級

Beauty Hunt

一分鐘女神 校花 Whitney

2012年12月12日 ~~ 第290期 Face

19歲讀緊恒生管理學院商務翻譯系一年級的梁嘉琬( Whitney),上週在第 2集的《決戰一分鐘》挑戰用脷舔曲奇,雖然一百萬攞唔到,但憑「一分鐘」而成為各大討論區的人氣話題,上 C1頭條變 yahoo熱門搜尋,火速獲封一分鐘高登女神。
貴為本刊《 FACE》 UStar大專校花校草選舉 20強的 Whitney,雖有人話佢做女神未夠班,但高登仔其實口裏說不,身體卻很誠實地搜集大量 Whitney貼圖,瘋狂起底兼大量批評。面對流言, Whitney一於親身解答高登仔疑問。

互動片段

新女神自白





電視畫面



想上電視上位,乘機入娛樂圈?


A:我畢業後打算做翻譯,雖然鍾意表演,之前都有參加過各式各樣比賽,我冇特別想追求啲乜,亦冇諗住藉比賽入娛樂圈,我只係想增加多啲閱歷。我都有上網睇過啲評論,頭兩日都有唔開心,有啲字眼唔係咁好,所以出街都有啲壓力。

網友話你似薛凱琪同糖妹?


A: F.2開始有好多人話我似薛凱琪,之後又試過話似糖妹,但我就唔覺得似,可能只係某啲角度似啩!不過我希望遲啲可以有個人獨特之處。

專登着緊身衫騷身材?


A:嗰日啲衫同個妝都係表姐幫我搞嘅,我都係第一次着,我冇留意佢緊唔緊身,淨係覺得佢好靚啦,都唔明點解會俾人咁講。

長期上鏡 keep住三七面,令自己睇落靚女啲?




A:我覺得自己嗰邊面靚啲啫,咁我承認我係有少少貪靚嘅。 

網上有自稱你同學嘅人話你好港女性格喎?


A:其實平時都成日笑,可能我行出嚟都有打扮吓,有時冇笑會俾人感覺唔夠 nice,識我嘅人都知我好易相處,起碼呢樣係真囉。

網友勁 cap你舔餅樣同胸部特寫圖,你有冇唔開心?


即着英文話劇戲服

A:之前都覺得好尷尬,但後來覺得你玩得呢個 game,人哋留意到你,可能佢哋會覺值得討論,攞去笑吓啫! 




選過本刊今屆校花的 Whitney,雖然 20強止步,卻因《決戰一分鐘》成為 C1女郎。 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()