close



FACEweekly

型男速成 林德信

2012年12月12日 ~~ 第290期 Face

娛樂圈靠型靠潮點足夠,新人更要無時無刻增值,環球新人林德信( Alex),身為殿堂情歌王林子祥之子,完全沒有半點「唱二代」氣燄,自彈自唱靠自己,狂接不同類型廣告,出道年多即冧盡各界女生,今日 Alex親自提供型男速成教學。大家要學嘢!

靚 皮膚必戒味精


出道 1年半的林德信,拍廣告開始上位,形象比爸爸百變,多得 5年在 LA教授瑜伽,更食得健康:「在 LA跟世界級大師 Bikram學瑜伽考教練牌,那時出來工作甚麼也慳,養成每日在家夾三文治帶習慣,我可以 3餐食三文治,拍 MV都只叫三文治外賣,不過定要走味精,唔係個人會好累,皮膚亦會差。」


EP 6首歌夾埋型男寫真集賣大包,拍攝由曾為 Mr.及潮牌 Ground-Zero拍攝的本地攝影師 Paul Tsang主理,勁有型呀吓!



自彈自唱 山頂 Bob Dylan




首隻 EP《 ALEX LAM》早前推出,自彈自唱大玩 soft ballad,其實 Alex讀書時勁鍾意美國樂隊 Nirvana,來臨乜都想試:「最鍾意 Bob Dylan,夢想學佢周圍表演,未入行前去蘇豪扣門要求表演,有成功也有摸門釘,所以現在表演我好期待,𠵱家夾緊隊 band叫 Black Cats,每個星期六在山頂廣場開 band騷,好想下隻碟以樂隊名義推出呀。」 

末日唱 爸爸情歌




屋企無電視,但會睇 YouTube搵靈感。你以為佢悶?其實最有情調係佢!「以前媽媽(葉蒨文)有時間就帶我去睇藝術片,假如末日,我最想都係睇戲,最好就係帶埋個鍾意嘅人一齊睇。兩個星期點追女仔?我諗我會彈爸爸首〈分分鐘需要你〉。」陰聲細氣的 Alex細心地拿着我的 iPod錄音,我終於知道我啲女性朋友點解咁鍾意林仔喇! 

下年 2月頭林子祥與音樂監製趙增熹開《絕對熹祥林子祥&趙增熹音樂會》,就已預埋仔仔拍住上搵銀, Alex更已收到爸爸指令要練結他 solo,「佢想我彈佢首〈花街 70號〉。」 

撰文:陳家豪
攝影:吳偉業
化妝: Kristy Lam
髮型: Eve@Queen Private i
場地提供: Fringe Club

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()