close


33歲李明熙就係踩住身後部單車由德國返港。李明熙話:「單車喺德國買,只係值港幣 5、 6千蚊,嗰邊超級市場買一架閒閒哋都要 3、 4千,呢架只係高檔過基本款少少咋!踩到返嚟算係咁囉!」

搜尋氣

單車港男李明熙 我唔會打長工

2012年12月12日 ~~ 第290期 Face

33歲單車港男李明熙,兩週前「凱旋」回港,一部單車踏過 8個國家,由德國開始花掉 210天,走過萬幾公里……長征期間,不少網民與他同步呼吸,在他 fb上留言打氣,更多了一個牠,在新疆一站收養下來的貓女「蛋撻」。
回家兩星期,李明熙說仍在適應中。之前他曾於德國工作和生活了 4年,李明熙對出生地香港,開始感到陌生,於是才選擇香港為今次長征的終點站。成為單車界神級英雄,對於下一次旅程,李明熙未有計劃;但面對將來的日子,他肯定回答:「我從來冇擔心過」。

我喺演藝(學院)讀電影出身,讀完書做過電影剪接、後期製作同新聞台紀綠片編導,加埋做咗 1年,都係 freelance。嗰年沙士( 03年),冇人會覺得工作穩定,加上我唔鍾意俾工作霸佔所有時間,所以每份都唔係長工。我有兩個妹,雖然係大仔,但係屋企從來唔會畀壓力。畢業後做嘢都係為儲錢,廿幾歲要玩,玩到三十幾都要玩。
之後去咗澳洲 working holiday一年,返嚟第一時間同阿媽講我一定會再走。外國生活太舒服、太自由,於是儲錢再出去。揀德國係因為免學費,只要有學校收你,搞掂自己生活費就得,不過住咗四年開始覺得悶。我唔係單車發燒友,有諗過揸電單車,不過會太快返到嚟,其實踩車只係交通工具。去德國之前我有個女朋友,但因為一定要去,所以我提出分手,始終分隔兩地唔會有好結果,無謂拖拖拉拉啦!呢樣我分得好清楚。
返到香港覺得地方整齊咗好多,但多咗好多規矩。好似公園多咗牌,唔准做呢樣嗰樣,歐洲唔需要呢啲,唔通我哋唔識自律咩?頭呢三個月係我嘅適應期,暫時唔想搵工,之前剩落筆錢可以應付生活。適應期過咗就實會搵,不過唔會係長工囉!我又唔會追求好好嘅生活,夠使就得啦!𠵱家更清楚自己生活模式,唔需要理身邊嘅人點睇,真係唔會擔心以後嘅路係點。但肯定係 3年內唔會再走,呢個係我對阿媽嘅承諾!


上月底,李明熙返港受英雄式歡迎,帶埋佢嘅車隊衝過西九。成為單車英雄,李明熙冇乜感覺:「其實有好多人都做緊相同嘅事,我只係俾人寫成新聞啫!」


喺新疆收養貓女「蛋撻」,一男一貓一齊長征,李明熙曾想過放佢走,但呢個諗法只係諗咗一日。𠵱家「蛋撻」住喺土瓜灣動物管理中心,仲有 3個半月「蛋撻」就可與他重聚,現時李明熙亦經常去探佢。



採訪、撰文:張佩姍
攝影:楊學

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()