close

鍾舒漫否認醉酒擾民 5,332 


■鍾舒漫稱沒飲酒習慣,更不會隊酒睇騷。

鍾舒漫(Sherman)日前與朋友欣賞BIGBANG演唱會時,被投訴與朋友飲酒喧嘩,又指其友人飲醉撞到其他觀眾。Sherman昨到炮台山出席校園活動時澄清說:「我係同HotCha嘅Winkie同另一個朋友去睇,我哋冇飲酒、連水都冇帶入去。」
Sherman透露在場內行來行去是想走去較前位置:「最後我都係企原位。」Sherman指經理人為報道而大為緊張,她說:「我同佢講我冇飲酒,佢都冇再追問落去,佢知我平時都唔飲,反而我覺得牽連埋祖兒唔係咁好。」
採訪、攝影:李珮洳

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()