close

 

 

 

 


尷尬影合照
記者起哄下,楊怡和羅仲謙亦終於起身影合照,其間二人表情十分尷尬。

滾熱辣

搵神婆擇吉日 楊怡羅仲謙 9月結婚

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

33歲楊怡和 28歲羅仲謙的姊弟戀愈來愈浮面,羅仲謙上周日( 2日)於大馬奪男配角獎時,忍唔住公開多謝楊怡,搞到台下觀眾起哄催婚。
本刊收到消息,上月羅仲謙帶埋楊怡,秘密幫襯睇三世書的批命師娟姐,羅更叫娟姐擇定下年吉日,話要辦喜事。
上周二( 4日),記者放蛇向娟姐求證,她說:「羅仲謙帶阿怡上嚟,問我幾時和合(結婚),我話出年九月囉!」事業心重的楊怡和羅仲謙,被記者追問結婚一事時,二人亦轉晒口風。羅仲謙話:「緣份到就結。」楊怡亦和應:「隨緣啦!最緊要開心。」未結婚已經夫唱婦隨,認真 sweet。

互動片段

楊怡羅仲謙前後腳返港



本刊曾踢爆羅仲謙今年初秘訪出名睇三世書的娟姐,更攞埋楊怡的時辰八字夾姻緣。事後羅仲謙例牌否認報道,他說:「我唔會咁快結婚,想再衝刺多幾年先。」

娟姐:阿怡好旺佢


話口未完,本刊收到消息,指羅仲謙上月再度幫襯娟姐,今次更不避嫌帶埋楊怡一齊上去。目擊者說:「嗰陣係夜晚十點幾,娟姐嗰度得番我一個客,都準備收工㗎喇。點知突然有人 㩒鐘,抬頭望就見到係羅仲謙同楊怡。佢哋一上嚟就直衝入房!」據知當時羅仲謙除帶楊怡上去俾娟姐贈言幾句外,主要目的是想娟姐為他們的婚事擇定吉日。知情人士說:「羅仲謙提議咗三個日子俾娟姐夾,全部都係出年農曆新年之後,問究竟邊日搞喜事最利佢哋喎!」


助手兩份用
記者發現楊怡出閘時,羅仲謙的助手不時陪伴在側。而當日祝捷會完畢後,羅的助手又做回自己工作崗位,護送羅返大埔屋企。




刻意分開坐
上周二( 4日),無綫吹雞藝員大晒冷,有份出席的楊怡和羅仲謙就刻意分開坐,坐喺中間的謝天華亦忍唔住說:「我使唔使行開一陣!」


遙距偷望
上周一( 3日),楊怡和羅仲謙由大馬返港,現場有極多 fans接機,二人亦夾埋一先一後出閘,不過記者發現羅仲謙不時偷望楊怡。


車震訂終生
「車震事件」發生後,羅仲謙和楊怡立即齊齊開記招否認,楊怡更讚羅是「信得過嘅人」。據知二人感情亦因此事更加穩定。

上周二( 4日),記者放蛇到娟姐位於佐敦的神壇,就羅仲謙和楊怡擇日結婚一事向娟姐求證。她起初支吾以對,以極唔純正的廣東話說:「我唔知邊個明星,我唔使記住人個名……(拍劇嗰位羅仲謙喎?)哦!羅仲謙好靚仔,好好人。佢問我幾時和合好呀!我話出年九月啦!佢帶埋嗰個做電視嘅女仔,叫阿……阿怡,好靚女,好旺佢,邊個黐到佢(楊怡),事業一定發展得好好。」之後記者進一步再問當時情況,但娟姐就決絕說:「唔好講咁多人哋嘅嘢,總之佢哋好好人㗎!」
羅仲謙和楊怡拍拖只有年半,但已經到談婚論嫁階段,發展神速緣於早前的疑似「車震」事件。今年九月,一直偷偷摸摸的羅仲謙和楊怡,被《蘋果日報》拍得二人深宵疑似「車震」 40分鐘,震驚電視城。向來擔心戀情影響事業的楊怡,更因此報道而崩潰。楊怡密友說:「佢哋開始嗰陣,阿怡都驚謙仔會玩玩吓。不過『車震』發生之後,阿怡先覺得謙仔處事成熟,同埋好保護到佢。」二人共度患難,亦令他們認定對方為終生伴侶。

隔空打情罵俏


上周一( 3日),楊怡和羅仲謙於機場富豪酒店出席祝捷會,對於搵捐姐擇吉日一事,二人雖然否認,但提到結婚,二人口徑一致,話有緣就會結。
結婚隨緣啦
緣份到就結

上周一( 3日),羅仲謙與楊怡和其他藝人大隊由馬來西亞返港。出閘時,二人刻意保持距離,楊怡一馬當先,而羅仲謙則全程留後。不過記者發現羅仲謙為照顧女友,竟派出女助手傍實楊怡出閘外,更吩咐女助手幫埋楊怡推行李,認真細心。之後二人前後腳步行到機場旁邊的酒店出席祝捷會,記者於是把握時機,就結婚一事訪問二人。

記:記者 羅:羅仲謙
記:經過「車震」事件,同楊怡嘅感情係咪再進一步呀?
羅:(語氣堅定)係!上次件事令我同佢更加互相支持,大家多咗了解!

記:係咪諗住結婚喇?
羅:婚姻係一種緣份,緣份到就結。

記:知道你最近搵咗娟姐擇日喎?
羅:唔…唔…我唔信呢啲嘢!

記:介唔介意老婆年紀大過你同搵錢多過你?
羅:我唔係一個大男人,我係傳統但思想唔守舊,總之搵到個人,大家溝通到,其他嘢都係小問題。我會努力,但唔會強求自己一定要賺到好多錢先去娶老婆!

記:你驚唔驚結婚影響事業?
羅:緣份係上天安排,話之自己係唔係搏殺期。
羅仲謙暗示結婚隨時都得。於是記者將他這一番話,轉述俾楊怡聽,楊怡聽後不時冧笑。

記:記者 楊:楊怡
記:咁你又有冇諗結婚呀?
楊:暫時冇諗住呀!繼續努力工作先啦……哎吔!隨緣啦!(忽然轉口風)

記:介意老公年紀細過你同搵錢少過你嗎?
楊:呢啲唔緊要,最緊要大家一齊開心,溝通到就得,其他嘢唔係問題。(與羅仲謙口徑一致)

記:去咗睇娟姐喎?
楊:我唔係好信呢啲嘢,最近都冇乜喜事呀!你做專訪呀!(忽然寸嘴)

記:問多一句啦!羅仲謙攞獎嗰陣話《 On Call 36小時》帶俾佢人生最重要嘅事物喎!
楊:(撒嬌)我都唔係一件物件,我係一個人嚟㗎!我唔知佢係咪講緊我喎!你問番佢啦! 

羅父羅母讚準新抱


訪問中,羅仲謙自言是一個傳統男人,其實他自小父母就離異,所以他比起一般完整家庭長大的人,更渴望擁有一個幸福家庭。雖然羅仲謙和楊怡處於半同居狀態,男方經常到女方位於將軍澳領都的香閨過夜,但他有時亦會返回大埔舊居,與父親共聚天倫。 49歲的羅父現時於大埔舊墟一間平民髮型屋工作,洗剪吹一腳踢。上周二( 4日),記者幫襯過羅父的髮型屋,提到阿仔拍拖結婚,羅父說:「吓!佢都未同我講,佢都冇帶過個女仔返嚟俾我睇,淨係電視見到咋!不過仔大仔世界,呢啲嘢都管唔到,但我都覺得個女仔幾靚女,應該都係好女仔嚟!」
至於今年 46歲的羅母,雖已另組新家庭,但為了爭取與阿仔見面機會,仍堅持於大埔開美容院搵食。對於羅仲謙和楊怡的婚姻大事,她說:「佢都咁大個仔,最緊要佢鍾意。(好似就快結婚喇喎!)呢啲佢哋自己安排,我唔方便講得咁多。做得人阿媽當然想個仔成家立室啦!」
據知楊怡與羅仲謙下年 5月時,完成新劇《 On Call 36小時Ⅱ》後,就未有新工作安排,看來二人為這場婚事,真係部署嚴密呀!


羅父:佢係好女仔
羅仲謙父親現時於大埔舊墟做髮型師,上周二( 4日),他為記者剪髮時手起刀落。其間記者提到楊怡,羅父說:「佢係好女仔。」


羅母:想佢成家立室
羅仲謙母親雖然經已 46歲,但樣貌和身形保持不俗,現於大埔一商場開設美容院,做街坊生意。對於阿仔結婚,羅母開心對記者說:「想佢成家立室。」


楊怡和胞姊楊卓娜的感情深厚,提到楊怡結婚一事,楊卓娜周二( 11日)出席活動時說:「我唔知呀!我自己都未擺酒啦!」以自己私事來維護胞妹,認真夠義氣。


無綫製作資源部總監樂易玲亦承認楊怡拍埋《 On CallⅡ》就未有新劇,她說:「咁阿怡都好多嘢要做!(結婚?)你俾佢哋多啲時間拍下拖先啦!」


同屬星皓旗下的羅仲謙和傅穎,二人去年由愛變恨。本刊曾致電傅穎,但截稿前仍未獲回覆。

$300睇通三世


娟姐神壇位於佐敦寶靈街,由於她素來低調,故此大堂和正門均不設招牌,只在門鈴位置貼上「娟姐」二字,極唔起眼。
娟姐專長睇三世書,只要客人提供出生日期和時辰,她就會一輪嘴分析客人前世、今世和後世的重要事,甚至今世點死都知。娟姐每次講大約二十分鐘,而收費亦悉隨尊便,客人只要封利是就得,但至少三百蚊起錶。
據知已過身的沈殿霞和梅艷芳曾是娟姐熟客,而娟姐 09年亦曾點化關菊英母親,叫她接受女兒轉性的事實。


娟姐親證
上周二( 4日),娟姐向記者親證羅仲謙和楊怡有搵她擇日結婚。



進展神速




去年, 33歲的楊怡與細她 5年的羅仲謙因拍劇撻 着,男方頻頻出招,而已到適婚年齡的女方亦鬼咁進取。二人愛得零舍癡纏,拍拖年多已談婚論嫁,關係突飛猛進。

11年 8月撻 着
二人合作劇集《 On Call 36小時》撻 着,火速發展。羅首次出招,暗地通知劇組台前幕後,於錄影廠為楊舉行驚喜生日會。女方 冧爆於微博話︰「多謝謙謙,今年生日好難忘,一點也不覺寂寞,好充實!」姊弟戀曝光。 




11年 10月熱戀
去年萬聖節當日,羅駕車接楊到大尾篤 BBQ,更特別挑選水壩旁的暗角位起爐,二人黐埋一齊坐,愈燒愈埋,態度親暱。玩到凌晨五時多,羅才駕車送女友返回將軍澳寓所。 


《壹週刊》圖片

今年 6月同居
去年尾,楊以 617萬購入將軍澳領都千三呎單位,之後羅便被拍得戴住口罩,自出自入。有指二人秘密同居半年,之後男方被拍得深夜到訪女方香閨,至翌日下午才離開,駕車返電視台。 

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()