close


薛家燕帶領曾志偉及一眾藝人跳唱 hit歌〈江南 Style〉,夠晒氣氛,可惜薛家燕已決定明年唔再玩。

娛聞樂

卡拉之星四散 薛家燕魯振順唔玩

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

今年《歡樂滿東華》善款數字攀升至九千萬,破晒紀錄。事前有份拍《東華》宣傳片的「卡拉之星」台柱魯振順和王俊棠,當日竟然冇影,留低薛家燕獨撐大局。
原來魯振順和王俊棠驚孭數,一早同無綫講明唔撈,王說:「對家燕姐唔好意思,話晒佢先係今年真正嘅『卡拉之星』。」而仆心仆命為節目學韓文練騎馬舞的薛家燕,反而冇份拍宣傳片,難怪她心灰意冷宣布明年唔再玩,她說:「我諗極都唔明點解冇份拍!」
「卡拉之星」四散,從此星光黯淡。

搞足 33年的《歡樂滿東華》,新意一年差過一年。有見及此,無綫決定將焦點放在騎呢出位的「卡拉之星」環節上,早前就特登搵來台柱魯振順、王俊棠和王維德拍攝練唱宣傳片。


當日魯振順和王俊棠冇去《東華》助陣,但二人就齊齊到荃灣出席齋宴。唔使孭數,只係唱歌助興,輕鬆得多。


無綫上月已為《東華》宣傳,無間斷播放魯振順、王俊棠和王維德的宣傳片。結果貨不對辦,難怪有網友嗌回水。

王俊棠:好似呃人咁


不過上周六( 8日),《東華》舉行期間,魯振順和王俊棠卻現身荃灣為一個佛教慈善齋宴做義工。王俊棠得悉記者來意後,馬上自動投案,他說:「搞到我好似呃人咁,真係唔好意思!」之後他解釋因為試過俾認捐者走數,所以才拒做「卡拉之星」。他續說:「有個老闆朋友應承咗捐錢,但撞正股市唔好冇俾到。但條數已經報咗上去,筆錢惟有要自己孭番,都有成五位數㗎!做咁多年都攰喇,除非有老闆捐十萬指定話要我唱啦!」
身邊的魯振順亦插嘴,坦言做「卡拉之星」吃力不討好,由頭到尾都一腳踢。他說:「我哋唔同其他藝人,可以搵總理捐十萬表演一個項目。我哋啲錢有血有汗,約人食飯飲茶、搵人捐錢,做衫、排舞、搵歌全部一腳踢。」他更向記者大爆試過在《東華》後台有不愉快經歷,感覺不被尊重。「有次我喺後台仲俾人大大聲叫『行開啦!唔好阻住我哋上台呀!』」記者再三追問,魯振順依然口密,他說:「哎,我體諒佢可能做到半夜肝火盛,我唔嬲啦!嬲咪即係搵自己笨!」


奀星多過乜
除幾個台柱外,參與「卡拉之星」的藝員一向是零知名度的奀星。連魯振順和王俊棠都話唔玩,今年卡拉之星的排行榜中,噏得出名冇乜邊幾個。


手語變鼓神
早年靠邊做手語邊唱歌而彈出的王維德,今年竟然棄用撒手鐧手語,轉玩打鼓。氣勢強勁,可惜他條熱褲大煞風景。


阿 Bob繼任
薛家燕明年唔玩,她說:「咁有後起之秀嘛,我都特登搵阿 Bob(林盛斌)嚟幫手。」結果阿 Bob冇令人失望,他反串扮肥肥和「巨聲二幫」陳國峰錫錫,惹全場起哄。


「卡拉之星」由凌晨一點播到三點,於是曾華倩愈夜愈猖狂,竟然一手 㩒住阿 Bob重要部位,她解釋擔心 Bob會走光喎!



無綫明知故犯


宣傳片有份,但現場 no show,無綫今次擺明出術。對此魯振順說:「其實無綫搵我拍宣傳片時,我即時表明自己今年唔做,但公司話冇所謂喎!」而王俊棠亦說:「對家燕姐真係唔好意思,話晒佢先係真正嘅『卡拉之星』嘛!」
兩位台柱冇影,當晚「卡拉之星」的確全靠薛家燕。事後薛家燕向記者透露,她一早收到風知道魯振順和王俊棠唔玩,「佢哋話收唔到數,要自己孭好慘!好彩我冇試過被走數,真係多謝啲老闆幫忙,所以頭先我叫停晒啲音樂,都要讀晒啲善長芳名。(你冇份拍宣傳片喎?)咁我又冇嬲!哈哈,但我又真係諗極都唔明噃!呢個環節太夜啦!加上腳痛,又唔想欠咁多人情債,所以以後都唔再參加喇!」
連薛家燕都話唔玩,「卡拉之星」隨時封咪都似!

卡拉唔 OK


1998年在《東華》出現的「卡拉之星」全名是「全台藝員卡拉之星大唱遊」,所有無綫藝員均有資格參加,藝員自發性向外籌款,善款最高的十位藝員,均可在節目唱歌。這個已有 14年歷史的環節,當然經歷不少起跌。


起步期
最初此環節深受不少藝員歡迎,甚至連正在上位的小生花旦如湯盈盈等亦有參與。


高峰期
隨着《東華》其他環節愈搞愈悶,「卡拉之星」慢慢成為《東華》的重點項目。 04年薛家燕更為此環節吸過百萬善款,而魯振順、王俊棠等搞笑高手亦因而彈出。


衰落期
08和 09年薛家燕患胃炎兼要入院割膽石,被迫停玩「卡拉之星」兩年。結果 08年只有何傲兒等奀星出現,愈來愈黯淡。

網友點睇


《東華》多年來冇進步,收視平平無奇,但觀眾對於「卡拉之星」多數有讚冇彈,不過就覺得魯振順和王俊棠唔玩令環節失色不少。







採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()