close


「呢個手機殼係我個加拿大朋友買俾我,個公仔好可愛,又可以當鏡用,我平日好鍾意照鏡,啱晒。」

小特搜

搜機殼

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

依家手機殼嘅作用,已經唔再淨係保護手機咁簡單,仲可以反映出手機主人嘅個性。好似女神苟芸慧用嘅日本娃娃殼勁可愛,大隻佬黃德斌用真皮機殼 man爆,物似主人形。

苟芸慧一殼兩用


價錢$230
物料硬膠

日本娃娃機殼走可愛路線,啱晒苟姑娘。女神呢排咁多 job,得閒可以照鏡 keep住靚樣,都好實用喎! 

胡渭康自訂金屬殼




胡渭康為部 iPhone 5專登網上訂機殼,此殼用飛機物料製造,好處係又輕又硬唔易爆,香港冇得賣㗎! 




價錢$850
物料飛機金屬


「個殼真係好輕,我覺得好襯部機,令部機靚咗好多,我最鍾意佢粒『的』,好似手錶咁樣,好型。」

黃德斌皮套護身


黃德斌咁 man,膠殼當然唔啱佢,啡色真皮機套就最合適,皮套襟撞襟磨,夠晒粗獷。


「女友送嘅,佢最知我心意。呢個真皮套好有保護作用,又好揸手,部機跌過幾次都冇事,證明個套夠保護,哈哈!」


價錢$650
物料真皮



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()