close


Mandy Lieu
ck cogent黑色錶面黑色皮帶腕錶$3,350
ck satisfaction銀色磨砂面粗手鈪及銀色幼手鈪 $1,000(一套兩隻)
all ck Calvin Klein watches& jewelry
白併黑色貼身裙$17,995
Roland Mouret from Maria Luisa

cover face

Mandy Lieu“依家係我最好的時光”

2012年12月14日 ~~ 第313期 ME!

時間,對大部份女人來說,為一把利器,正當你和我均慨嘆歲月催人的時候,有人為時間的洗禮而感動。
Mandy Lieu來港快十年,由一個單純妹妹仔變成名模,繼而成為製作公司老闆,歷煉增長,對人生的看法也大不同。
初入行,日日思鄉,當投入生活,迅即熱烈地談一場戀愛,但成熟的女人,又豈會甘於被情困?
終於收拾心情築夢成功。今後,甚麼時候做甚麼事,自己話事。
「依家係我最好的時光」活在當下,吼準每個時機,才不枉此生,這種積極進取的人生態度,便是現在的 Mandy。

互動片段

Mandy Lieu“依家係我最好的時光”


Profile
 


劉碧麗
出生日期: 1985年 3月 20日(雙魚座)
出生地:馬來西亞(父為美國人、母為馬來西亞華僑。)
身高: 5呎 8吋
體重: 106磅
三圍: 32-24-34
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 16歲,在馬來西亞當業餘模特兒。 03年,來港發展,跟周星馳合作拍廣告,成為新一代「啤妹」而走紅。
主要作品:廣告,生力啤( 03)。電視主持, now《 Lifetival》( 09-11)。
微博: http://weibo.com/elitemandylieu




Mandy Lieu
ck embody銀色橢圓錶殼白色皮帶腕錶$2,200
ck exclusive銀色/ PVD鍍玫瑰金/ PVD鍍黃金幼手鈪 $1,200(一套三隻)
ck exclusive銀色圈形耳環$650
all ck Calvin Klein watches& jewelry
黑色通花拉鏈背心(未定價)
Rue du Mail from Liger 


對香港有感情
 


曾經,來港發展女模事業的 Mandy,只當自己係過客,日日打電話返屋企訴苦,宿舍細到連食飯枱都冇一張,唔係窮,全因自己無心戀棧。
多年後,她的思鄉情,卻由馬拉轉了來香港。
「依家,我出 trip,最掛住香港,呢個家,有自己買嘅梳化、床等一切家品。
「唔係話唔掛住馬拉屋企,之不過,香港屋企係一個令我最放鬆、最舒服嘅地方,亦最有感情。」
當女模或做旅遊節目主持,年中一半時間人在外地,我原以為四海為家的她,住得求其,「『家』呢樣嘢,自己 build俾自己,唔會有人數規定、面積大細,只在於你搵唔搵到安全、溫暖感覺。
「當我去到外地,跟一班工作人員日對夜對,猶如一家人,那一刻,我都有家嘅感覺。」場地人數不定,有 feel最重要。
計我話,時間是克服鄉愁的最佳工具,事業當旺,只怕她根本沒空閒多想,在香港既有個竇遮風擋雨,又有足夠空間去享受個人寧靜,莫論大小,就算一個人,一樣好過。




Mandy Lieu
ck equal PVD鍍玫瑰金錶殼配 64顆閃鑽銀色錶盤白色皮帶限量腕錶$12,750
ck exclusive銀色/ PVD鍍玫瑰金/ PVD鍍黃金幼手鈪 $1,200(一套三隻)
ck exclusive銀色/ PVD鍍玫瑰金/ PVD鍍黃金戒指$750(一套三隻)
all ck Calvin Klein watches& jewelry
黑白色釘珠片通花連身裙$33,500
Rue du Mail from Joyce 


異地戀難維繫
 


剛從意大利回港, Mandy即大讚當地男士浪漫,有冇乘機譜出一段異地戀呢?當事人根本唔係咁諗。
「遠距離談戀愛好難,心靈再多溝通,我都想隨時身邊有個人陪伴,異地戀最難係點樣去維繫,我身同感受。」一席話,算是點出了前一段感情失敗的癥結所在。
年齡漸長,事業心愈強,女人對另一半要求,應更明確,她是否又在找尋一個比自己更強的對象?「我冇標準啊!
「細個時,我認自己鍾意靚仔,戀愛大過天,今日,我可能會想搵個思想成熟,懂得照顧體諒我嘅人。」
呢點我明白,試問邊個女仔唔想被人當公主一樣愛錫?何況,她堅稱自己大細路,又經常思鄉,更加需要一個成熟穩重大男人從旁悉心照料,之但係,筍盤難求,莫非要搵占士邦?「咁又唔使!我本身好樂觀,另一半只要係有正能量嘅人就 OK啦!」




Mandy Lieu
ck equal精鋼錶殼配 64顆閃鑽黑色錶盤黑色皮帶限量腕錶$11,950
ck continue精鋼雙圈吊墜頸鏈$650
ck continue精鋼雙圈耳環$450
ck continue精鋼雙圈戒指$500
all ck Calvin Klein watches& jewelry
黑色透紗併針織上衣$2,499
淡粉紅併黑色西褲$2,299
both Germain 


我唔恨嫁
 


自 Mandy跟陳柏霖分手,後生靚女單身至今已兩年,我都有少少戥佢心急,點解仲未有護花使者㗎?!
正當身邊朋友都已走到人生另一階段之際,她坦言,「每個人都有自己時間表,我冇話幾時就要搵到另一半,冇得強求。
「唔可以話『下個月我要拍拖!』咁就可以囉……當然,我諗要的話都可以嘅,但人生唔係咁。
「依家係我最好的時光(講第四次),今時今日,我希望睇清楚才再投入一段感情。」
但女人,時間寶貴呀! Mandy定過抬油,「我真係唔恨嫁,亦唔趕生 BB,過多幾年先諗啦!我問過醫生, 40歲生仲趕得切。」一句「問過醫生」可圈可點,證明閣下唔係未想過人生大事,只係打算等到最後時機至衝閘,很典型女強人的想法。




Mandy Lieu
ck agile PVD鍍玫瑰金圓形錶面綴閃鑽手鈪腕錶$3,350
ck steep精鋼併 PVD鍍玫瑰金圈形吊墜長頸鏈$800
ck steep精鋼併 PVD鍍玫瑰金圈形手鈪 $1,000
ck steep精鋼併 PVD鍍玫瑰金圈形戒指$700
all ck Calvin Klein watches& jewelry
銀灰色絲質上衣$1,999 Germain
黑色長褲 stylist's own 




Mandy Lieu
ck air精鋼鈪形腕錶$2,400
ck satisfaction精鋼磨砂面及拋光戒指$450(一套兩隻)
all ck Calvin Klein watches& jewelry
藍色猄皮併黑色真皮連身裙(未定價) Bally 


後記
 


近年,世界各地天氣反常,冷熱不分,溫室效應已到無藥可救的地步,我好有興趣知道,樂天知命的 Mandy,若果遇上大災難,會點做?
「留喺屋企。」
即刻飛返馬拉會合家人?
「唔啦!到時航班亂晒大籠,如果困住喺飛機上仲弊。
「留喺屋企,電腦全開,透過雲端跟親人好友一齊過;「我最唔捨得自己呢一生,「實在有太多機會太多驚喜太多美好回憶……!」
惜福知命如她,一定一生好運。


Shop List
 


Bally
中環國際金融中心 2088號鋪 3586 2899

ck Calvin Klein watches& jewelry
銅鑼灣時代廣場地庫 B224B號鋪 2510 5260

Germain
銅鑼灣勿地臣街 17-21號地下 2574 7196

Joyce
中環皇后大道中 16號新世界大廈地下 2810 1120

Liger
銅鑼灣白沙道 11號 1樓 3483 3948

Maria Luisa
銅鑼灣利園 I期 211號鋪 2907 2028 

撰文: Nicola Lai
形象: Karen Ling
攝影:郭賢興 
化妝: Anna Wong@ZING the Makeup School 
髮型: Adrian Au@Beijing Hair Culture
鳴謝: ck Calvin Klein watches& jewelry

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()