close

 

 

 


徐濠縈:我行得正企得正
徐濠縈再次就事件發聲明,但情緒明顯比上周到報業評議會投訴時冷靜得多。她再三強調自己清白之餘,更暗寸請黑人保鑣的黃浩。她說:「我行得正企得正,唔使保鑣。」

大封面

「飯局」人士大反擊 阿徐超儀趕絕黃浩

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

飯局事件愈鬧愈激,上周陳奕迅終於忍唔住出手,搵演藝人協會掌舵人曾志偉幫手擺平。豈料志偉一出手即大大鑊。上周三( 12月 5日)晚,黃浩參加落選港姐鄭嘉雯婚宴時被人掌摑,要與老婆徐淑敏到瑪麗醫院驗傷。未幾,曾志偉則由苗僑偉及林國斌「護送」到灣仔警署落口供。事件哄動娛圈!
風波沒完沒了! 12月 12日,徐濠縈與何超儀在蘇志榮律師陪同下,加埋飯局人士共 13人,向傳媒晒冷反擊,誓要聲討黃浩,律師表示懷疑有人報假案妨礙司法公正,已到警署報案。
黃浩與阿徐恩怨未了,老婆徐淑敏工作亦受影響,出入還要保鑣護駕,認真慘情。


何超儀:歡迎當事人公開對質
一直未有就事件回應的何超儀,在記者會表現激動,她說:「有兩個贊助商施壓力要我澄清,我歡迎傳媒朋友幫我哋邀請當事人對質。」

「掌摑事件」後,黃浩在婚宴中受辱的版本日日新鮮,他亦接受周刊訪問,大嘆︰「我前世欠 咗佢 哋!」黃浩謝晒,反觀阿徐(徐濠縈)與何超儀卻步步進逼。上周五( 12月 7日),阿徐在老公陳奕迅陪同下,到香港報業評議會秘書處投訴,更在網上自行發放 9張當日「飯局」照片。
攻勢一浪接一浪。聲言已向黃浩發律師信的阿徐,於 12月 12日下午 3時,於灣仔利景酒店舉行記招,與何超儀、李璨琛、葉佩雯、陳子聰及當日出席飯局的人士,一行十三人,在蘇律師陪同下作大反擊。 

Part 1:紮行馬




周三( 12日)下午三時,陳子聰、葉佩雯、徐濠縈、何超儀及李璨琛在蘇志榮律師陪同下,與有份參與飯局的圈外人,合共十三人一起出席記者會聲討黃浩。 

要當面對質


席間,何超儀、李璨琛齊齊聲稱要找當事人對質。李說︰「最好叫埋證人一齊對質,希望佢攞餅帶出 嚟!」超儀亦話︰「有兩個贊助商向我施壓。作為藝人,我歡迎同當事人當面對質。」
至於阿徐,亦大吐苦水︰「要老公陪我出 嚟,又影響到個女。唔係事實,已發 咗律師信告對方,再咁落去,就會申請禁制令。(告佢乜嘢?)誹謗!」在旁的律師就補充︰「禁制令是針對對方唔應該再發放錯誤訊息。」矛頭直指黃浩,要求對方 48小時(本月 14號早上 1時前)回覆。


備受關注的「開餐」短片一直得個噏字。徐濠縈上周終於抵唔住頸,向傳媒發放當日開餐照。男一枱女一枱,似乎屬正常飯局喎!


李璨琛:食飯引發事件
李璨琛記招上長篇大論,向記者講出引發今次事件的因由。他說:「作為食客喺食飯過程好似俾人呃錢……跟住引發一連串事件。」


四大要點
記招前,何超儀和徐濠縈向傳媒發出聲明,聲明中除列出四大重點之外,重要字眼更用紅色顯示。當中何、徐二人更講到明有機會向黃浩發出禁制令。


交晒俾律師同警方處理!
今年 40歲的黃浩,原本只屬生意人,但娶了港姐老婆後愈見高調。上月疑似「藝人開餐」事件爆出後,黃浩頓成風頭人物,除與曾志偉涉及「掌摑事件」外,現時又惹官非被徐濠縈告,認真濕滯。

Part 2:再談驗血




歷時二十分鐘的記者會中,有記者問徐濠縈、何超儀等人會否驗血證明自己冇吸毒,當時律師就耍走問題。豈料記者會完結後,大會再通知傳媒話有嘢補充。 

聞驗血即口啞啞


席間,有記者反問眾藝人「會否驗血以示清白?」,眾星被這個突如其來的問題殺個措手不及,大家都 deadair(口啞啞)十秒。最後由律師發言︰「我 哋今日都係要交代番去年發生咩事 啫!」跟住就跳過問題。
整個記招廿分鐘內完成,正當傳媒離開之際,記招負責人突然留住記者。徐濠縈、何超儀及李璨琛就剛才「驗血」問題再一唱一和。徐濠縈先說︰「我 哋係清白,點解仲要證明清白。」何超儀接 着說︰「當事人不停話有帶(錄影帶),跟住又冇,佢都唔拎出 嚟,點解我 哋要驗血!雖然我 哋唔介意。」最後李璨琛補充︰「叫佢(黃浩)一齊驗血囉!法治精神唔係要證明自己無辜,但我亦唔介意唔擔心去驗。」
席間,蘇志榮律師就上次 Eason阿徐開記招聲稱「報案」,現時變成「提供資料」一事,強調有報案編號,並曾就「錯誤報道」事件向有關部門反映。不過本刊向警察公共關係科再求證時,警方發言人表示︰「 12月 7日,係有蘇姓男子到灣仔警署,代表陳及姓徐女子,就 11年 10月一宗灣仔區食店發生刑事恐嚇案『提供資料』。到現時為止,我 哋收到 嘅訊息都係咁!」
記者再致電黃浩,但他卻不想多談,只謂:「已交晒俾警方同律師處理!」不過記者收到消息,指黃浩的食肆其餘股東已積極考慮短期內從法律途徑解決事件。


輕鬆走人
備受事件困擾的徐濠縈開完記招後立即變得輕鬆,面帶笑容走人。


曾志偉與黃浩身邊均有好友力撐,掌摑事件當晚,苗僑偉、林國斌護送志偉到差館。而有指是黃浩契爺的向華民(上圖),亦關注契仔被摑兼受辱罵。


high tea減壓
眾人離開酒店後,徐濠縈、葉佩雯和何超儀乘坐何的七人車,出發到跑馬地馬會會所 high tea,商討對策兼減壓。


《蘋果日報》圖片

猛料律師團


據知今次徐濠縈及何超儀找來法律界猛人胡漢清(即江希文老公)處理官司。專替藝人打大 case的他不但是香港資深大律師,更是現任全國政協委員,來頭十分勁。 08年女藝人裸照事件,胡漢清是陳冠希法律顧問。早前更幫陳振聰打龔如心遺產案。阿徐找來大律師作後盾,對今次官司信心十足。
據知「掌摑事件」一出,首當其衝是黃浩老婆徐淑敏。以往徐淑敏甚得曾志偉歡心,更經常拍住去登台搵錢。不過自從曾志偉與黃浩發生紛爭後,兩人關係不再,就連無 綫綜藝科的監製亦對徐淑敏敬而遠之。「無 綫個個都俾面志偉,依家單 嘢搞成咁,邊個夠膽用佢 啫。話晒風頭火勢,點都要過吓冷河。」知情人說。


保鑣傍身
見記者埋身,徐淑敏身旁保鑣大為緊張,邊跑邊叫對講機。徐得知記者來意,才擠出笑容。


徐淑敏憂心
周一( 10日),徐淑敏會合友人到旺角朗豪酒店 high tea,見記者影相,她即時收起笑容,心情似乎麻麻。

殃及徐淑敏


周二( 11日),本刊致電受「掌摑事件」牽連的徐淑敏,她說︰「之前係有個飲食節目要拍,要返內地,不過屋企有事,我要留低照顧屋企人。工作上嘅嘢都係等公司安排,有咩節目公司會通知我,依家冇收到通知,我就做番自己護膚品生意。 啱 啱開業要勤力 啲,就 嚟聖誕節,依家日日都忙,今日先開完 3個會。」不過,談到敏感問題,如與曾志偉的關係及老公黃浩嘅心情時,她卻封嘴拒答。
就「掌摑事件」影響徐淑敏工作一事問樂易玲,她說︰「佢(徐淑敏)要花 啲時間 support老公,所以暫時唔想離開香港工作,我哋 understand,所以佢冇做(旅遊特輯),佢冇請假。(志偉同 TVB關係密切會否尷尬?)我覺得冇 嘢 嘅。(明年 Suki仲有工作?)冇討論過,我覺得好快無事。」
至於志偉,則表示︰「冇尷尬,我知道公司(指 TVB) 嘅人好錫佢。佢好乖,大家都知乜事!」


06年,徐淑敏參選港姐成為大熱,與曾志偉熟稔。掌摑事件發生後,志偉對她有讚冇彈:「佢喺 TVB出名多人錫,係乖女,一件事還一件事。」《蘋果日報》圖片


胡漢清與 43歲的江希文拍拖半年,今年 10月宣布結婚。胡是張天愛前夫。《蘋果日報》圖片

峰迴路轉


「藝人開餐」事件升級到用手過招。上周三( 5日)發生的「掌摑事件」,至今才一星期,但每日都有新進展,精彩過台慶劇。

5/12黃浩驗傷




黃浩與徐淑敏出席落選港姐鄭嘉雯的婚禮,有指當晚曾志偉為陳奕迅出頭,而黃浩又咁啱被人「兇」及掌摑,更有人對他說:「夠膽你就報警!」事後黃浩到瑪麗醫院驗傷,而曾志偉於林國斌等人陪同下,現身中區警署助查。 

6/12黃浩慘情




事發翌日,一直躲藏家中,但他接受電話訪問時說:「某 啲藝人有冇喺我餐廳做違法的事,我冇資格講,等警方同法官宣判,成班藝人矛頭指向我,自己更被人掌摑,想知自己做錯乜。」 

7/12Eason投訴黃浩反口




陳奕迅和徐濠縈一起到香港報業評議會投訴,更首度公開飯局照片,而經理人陳家瑛再到警署報案。當晚黃浩外出時亦突然反口說:「我只係聽員工講,我耳仔睇唔到,我從冇睇過有任何人犯法嘅短片。」 

8/12志偉「食屎狗」論




曾志偉綵排《歡樂滿東華》時,拒回應「掌摑事件」,但就發表「食屎狗」論。他說:「屋企後面有戶人養咗隻狗,晚晚吠……佢唔使食狗糧,淨係食屎。」語帶雙關。 

眾星表態


曾志偉和黃浩發生「掌摑事件」,雖然誰是誰非還是未知數,但由於曾志偉在娛圈人緣甚廣,人多勢眾句句撐到行。

阿倫:輕撫你的臉




譚詠麟(阿倫)做足準備,周日( 9日)現身馬場時,除作狀摑彭建新,更列出四點護志偉,他說:「 A係志偉俾人打冇打人; B係佢皈依我佛,如有出手打人,即係佛都有火; C係學友首歌〈輕撫你的臉〉, D係兩個人有好多事處理,俾多 啲時間大家。」 

阿叻:以為講王浩信




陳百祥(阿叻)當「掌摑事件」純屬笑話,更說:「劉松仁打王浩……信十三巴都冇報警啦。」之後他再暗寸黃浩零知名度,他說:「唔知叫乜名,唔識佢,以為一直講緊王浩信。」 

王祖藍:報少啲警




周日( 9日),王祖藍出席傑青頒獎禮時,對事件亦有新看法,他說:「我冇刻意聯絡志偉,但大家要報少 啲警,理多 啲屋企。」 

梁漢文:無論點都撐




「後輩尊重志偉,我叫佢做爸爸,如果仔女唔 啱都會鬧,如果搞到佢出手,我諗小朋友都幾曳!(爸爸捍 衞仔女趕鄰居走?)佢一把年紀,唔好激親佢,總之無論點,我都撐志偉!」 

吳君如:絕對係抽水




「志偉咁出名,有時會俾人抽水,今次事件絕對係抽水!雖然唔知志偉有冇打人,但事件牽涉好多名人!如果我仲講咪抽埋我水?所以我唔回應。」 

多瓣數


徐淑敏 06年參選港姐入行, 09年與黃浩閃婚,婚後已甚少參與拍劇工作,反而出席活動吸金,加上又出書又搞網上美容生意,賺錢能力媲美上位中的花旦。看來今次事件對徐淑敏有一定影響。

工作 酬金
節目《甜姐兒》 24集  12萬
撰書《甜美素肌》 3000本  3萬
活動 17個  85萬
網上 SEVE美容生意 回本中
TOTAL:100萬







熱爆網站


自爆出疑似藝人迷幻飯局,牽涉人物愈來愈多,一發不可收拾。捲入風波人物黃浩、徐濠縈與何超儀等,熱爆討論網站。有網民不滿黃浩,為他改名為 Wrong hole(錯窿),亦有網民鬧爆藝人。


撐冇吸毒


質疑無片


藝人虛偽


藝人攞彩


銀彈贏晒

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()