close


雨中搭訕
行到去跑馬地公廁門口,劉公子遇上一名中年男子,兩人站在公廁門口吹水。雨愈落愈大,一把雨傘兩份用繼續傾,傾足十分鐘。

娛聞樂

出冊後公廁獵男 劉定成:我唔會再掂謙謙

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

因男藝人裸照案「成名」的劉定成,今年 6月非禮及恐嚇罪成被判監十七個月,四個月後獲准上訴保釋外出。獄中生活令他暴瘦 40磅,滿頭白髮樣子憔悴。
劉公子重獲自由當然要盡情享受。上周四( 6日)精神奕奕的他在跑馬地餐廳鋸扒,食飽後不改其獵男本性,走到附近公廁,與一名中年男子搭訕。
發現鏡頭後,劉公子主動聯絡本刊男記者。出冊後首次接受訪問的他,提到最「欣賞」的羅仲謙時嘆息說:「我唔會再掂羅仲謙,佢都有楊怡咯!」今年聖誕,劉公子揚言會開派對,以前關係密切 嘅一班港男,唔知有冇膽現身呢?




摸手仔
劉公子與中年男子十分投契,傾到興起時兩人突然摸手仔同揩面珠(下圖)。不過中年男子唔係後生靚仔,加上街坊短褲 look,應該唔係劉公子杯茶。之後發現鏡頭,劉公子即閃。


單拖現身
上周四( 6日),出冊後鮮有現身的劉定成,用膳後到超市入貨,買了一些日用品。現場所見,劉公子髮型梳得整整齊齊,身形睇落肥番至少十幾磅。身邊已無契仔傍住的他,頓感孤獨。


揩面珠

62歲富家公子劉定成,坐足四個多月監, 10月中終於「出冊」,可以重返人間,繼續吃喝玩樂。由於保釋期間不能出境,他惟有留港嘆世界。早前暴瘦的劉公子現已增磅不少,比起出冊時的「白髮長者 look」精神得多。

劉公子口口聲聲同羅仲謙割席,但一直有留意謙謙的新聞,好似早前楊怡在謙謙座駕內嘔吐,嘔在雲吞麵的事件,劉公子在訪問中亦有提及。





獨自開餐


上周四( 6日),劉公子步出跑馬地寓所。明顯經過悉心打扮的他,獨自到跑馬地一間扒房用膳,然後到隔籬街的公廁門口,與一名中年男子搭訕,兩人有講有笑。由於當時下 着毛毛雨,劉公子索性為中年男子擔遮,在傘下慢慢傾。兩人雖然好傾,但機警的劉公子很快便發現鏡頭,劉公子最終獨個返家。


今年 5月入冊前風騷
未入冊的劉公子身形健碩。各大傳媒派出清一色全男班記者採訪,每次劉公子被訪追,都顯得樂在其中。


今年 10月暴瘦出冊
10月中,劉公子保釋外出,瘦了兩個碼。雖戴上黑超及一身潮人打扮,仍難掩蒼老。滿頭白髮的他在囚車中刻意迴避鏡頭,獄中生涯一定苦不堪言。


契仔人間蒸發
劉公子契仔盧昕傑犯案時年僅 23歲,而且肯認罪,案中亦未有涉及暴力或黑社會因素,法庭輕判契仔接受 240小時社會服務令。不過劉公子 4個多月牢獄生涯中,契仔冇探過監,潛 咗水。



諷楊怡食雲吞麵


同日本刊男記者收到劉公子來電,出冊後一直保持緘默的他,風騷作風似乎返晒嚟。
記:劉公子,出番 嚟呢兩個月生活如何?
劉:好開心,多謝關心。
記:今日見你 喺公廁門口同個中年男人搭訕喎?
劉:你唔好又寫我四圍溝仔喎!我 哋係朋友,見到面吹下水 啫!
記:仲有冇同羅仲謙聯絡?
劉:哎呀!我唔會再掂佢,佢都有楊怡咯!總之佢有佢 哋食雲吞麵,我食自己得 㗎喇!(他果然有留意羅仲謙的新聞。)
記:你會唔會嬲楊怡?
劉:我鍾意佢都 嚟唔切啦!仲會投佢做「最佳女主角」。
記:咁其他港男呢?佢 哋仲有冇搵你?
劉:佢 哋冇良心,靚仔大隻又點 吖!(突然停頓,覺得講多 咗。)你唔好訪問我啦!我唔想再講佢 哋,你去問曾志偉同黃乜(黃浩)好過啦!佢 哋打交仲好睇。我有乜好睇呢?老坑一個,你搵林峯同黃宗澤啦!
記:想約你做個專訪,影靚相可以嗎?
劉:我有咩好影喎!影我裸照好唔好?你驚唔驚先?唔同你講啦,總之聖誕快樂,新年進步。 Bye bye!

令劉公子又愛又恨的羅仲謙,就透過經理人回應說:「佢 嘅 嘢我唔再講,都係 嗰句冇回應啦!」謙謙咁冷漠,難怪劉公子對佢心死。雖然與一眾大隻港男割席,但劉公子絕不會讓自己寂寞過聖誕,據知他已籌備好一個全男班聖誕同歡派對,地點在銅鑼灣一私竇。知情者透露:「劉公子透過中間人搵 咗十幾個猛男到會。佢仲要求個個好似 A&F男 model咁 fit嘅身形,一次過搵咁多仔仔真係前所未有。」對於身家過億的劉公子,花錢搞個聖誕派對都係濕濕碎。

港男避之則吉




劉定成案因涉及圈中多名男藝人,無 綫港男亦榜上有名。如今劉公子出冊,唔少港男為求自保都與他劃清界線,被劉公子指無良心。 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()