close


十指空空
周三( 12日)傍晚 6點半,卿卿喺現居嘅都會海逸酒店開記招。提到報道指佢老公胡兆明爭人周身債,仲話佢復出為撲水,卿卿激動到騷晒十隻手指話:「我都唔鍾意戴 嘢 喺身 嘅,想做番自己。」

媽咪姐

否認撲水 卿卿:「我蝕得起喎!」

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

外傳老公有 80億身家 嘅葉玉卿,上月底返港拍賀歲片《我愛 HK2013恭喜發財》,講到明唔係為錢出山全為過戲癮。但周三( 12日)有週刊報道指佢同老公胡兆明 喺美國 嘅生意唔多掂,私人飛機被扣、因欠債要拍賣手持物業、而經營 嘅旅行社破產,就連 喺紐約開 嘅銀行亦危危乎,搞到卿卿要即日開記者會。

互動片段

卿卿開記招力撐冇撲水



佢好勞氣話:「如果拍戲可以救到生意,我賴死唔走啦!做生意梗係有賺有蝕啦,二千幾萬啫,我蝕得起喎!」對於週刊報道指老公欠債,卿卿就話:「我哋欠呢間公司嘅錢一早已經還咗,佢哋強行扣押我哋隻飛機,依家係我哋告緊佢!」
不過「一代艷星」今次返港,行頭的確弱咗啲,有私人飛機唔坐要坐民航客機,手袋用幾千蚊嘅 Burberry。以前日日戴住嘅鑽戒首飾統統欠奉,出入坐電影公司嘅貨 van,住嘅又唔係總統套房。話晒都係 80億富婆喎,點都唔係好襯。但卿卿就咁講:「我今次返嚟拍戲好開心,唔需要孭住名牌手袋,戴十卡鑽戒,我覺得咁大粒唔舒適,我好享受呢六日拍戲嘅過程。」之後,佢仲話會對相關報道保留法律追究權利。
得得得,點都好,媽咪姐梗係希望卿卿繼續富貴幸福,最好每年都返來一次拍戲 say個 hi啦!


口口聲聲話唔鍾意戴首飾 嘅卿卿, 06年佢老公胡兆明間銀行 喺紐約開張,佢戴住閃爆鑽飾示人,係人都知佢有米啦!


阿女獨撐
老公唔 喺身邊,好彩仲有大女 Victoria(右)同助手撐場。同卿卿似足餅印 嘅 Victoria仲手揸 iPhone 5,扮記者拍低成個記招。


當年卿卿(右一)係亞姐季軍,同屆 嘅朱慧珊(左一)同冠軍黎燕珊(左二)都先後失婚。希望幸福 咗 16年 嘅卿卿繼續做闊太啦。


專登返港客串賀歲片 嘅卿卿,上星期冒雨捱通宵開工,點知俾人話佢要出山救老公。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()