close


我揮手係咪型過狼英先?(設計對白)
郭富城由十幾個工作人員傍實到場,加埋馬迷同記者成半百人,好誇張喎!

媽咪姐

城城勁過特首

2012年12月14日 ~~ 第907期 忽然1周

特首梁振英僭建醜聞浪接浪,民望插水。周日( 9日),佢首度以特首身份,去沙田馬場擔任國際賽事 嘅嘉賓,被馬迷噓爆!但郭富城一出場,全場𠵱嘩鬼叫,氣氛好極端 啫!

下晝 12點幾,郭富城以名錶代言人身份出動,氣勢強勁,身邊有大堆保安傍住,加埋馬迷有成半百人圍實,誇張到暈。見馬迷咁熱情,佢好鬼風騷,不停揮手。相隔 10分鐘,梁振英到場,噓聲四起,之後落沙圈主持開幕儀式 嗰陣,仲有馬迷大叫「 吔蕉」,佢即時黑面。提到特首被噓,郭富城話︰「我聽唔到,我都被半喝倒采,因為我隻馬落敗。其實呢 啲都係鼓勵 嘅歡呼,我 喺台上都係從歡呼聲同喝倒采中成長。」城城,媽咪姐知你好想幫口,但有啲嘢呢,係幫唔落㗎!


燥底生瘡
連日出席活動 嘅郭富城,成日咪咪嘴,原來嘴角生 咗瘡,真係要降吓火至得喇!使唔使搵熊黛林呀?


特首梁振英主持開幕儀式 嗰陣,馬迷噓爆,不過佢繼續黑住面揮手。係呀,馬迷係好直接㗎!


奧斯卡影后琦溫絲莉真胸上陣,前面凸點,後面透視。佢上台頒獎 嗰陣,連特首都被吸引𥄫多兩眼,如果對民生問題都咁着緊就 good啦!



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()