close

龔嘉欣 黐新仔 鄧健泓 假 瀟灑 真 呷醋  3週刊 688期

龔嘉欣早排微博宣佈同鄧健泓紅分手,雖然兩人都強調冇第三者,但有傳女方搭上09年香港先生許家傑,許家傑近日又同佢慶祝生日,非常sweet!不過近日龔嘉欣被影到同鄧健泓飯聚,雖然話再見亦是朋友,但會唔會快少少,有翻撻之嫌呢!

就呢件事,好姨問過3位主角,龔嘉欣就話:「之前唔開心都有同許家傑傾心事,我係好朋友,我知道佢有女朋友。(你有冇拍拖?)我一向都有人追,我都好後生,慢慢揀先!」講到咁,似乎對許家傑開綠燈喎。

而許家傑則說:「我有圈外女友,拍拖一年。(你有冇追龔嘉欣?)我係好朋友,佢係個好女仔。」反應冷淡喎。

好姨收到風,其實龔嘉咁講,原來係扭緊計,希望鄧健泓緊少少,快快手出力追番佢。事實上,龔嘉欣呢招又真係好成功,因為鄧健泓聽到佢黐新仔,即刻向好姨酸溜溜咁話:「都分開一段時間,再拍拖好正常,佢開心就得。許家傑都幾好仔,我都冇咩回應。」酸葡萄到呢!

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()