close

苟芸慧 被指 與 謝天華 車震 激嬲父母 苟芸慧 喊得凄凉 


《今日我至慘》
近期人氣急升嘅苟姑娘緋聞一浪接一浪,前晚講起拍劇場面被當車震事件,委屈到當堂大滴眼淚流出嚟,慘成咁,心痛死班高登仔。

無綫上位花旦苟芸慧近日緋聞纏身,緋聞男友越傳越多,近日有報道指她與已婚的謝天華玩車震,前晚苟芸慧出席《飛虎》慶功宴,提到車震時即委屈得熱淚盈眶,最慘連雙親都信以為真,以為愛女亂搞男女關係。

現年29歲的苟芸慧被無綫力捧,一劇接一劇,其緋聞也接踵而來,先後傳出嗲暈視帝鄭嘉穎、小生陳豪、曹永廉、蕭正楠和梁烈唯等,地位直逼「姣佘」佘詩曼。日前有報道指她與已婚的謝天華車震,雙親信以為真,但事實上兩人只是在拍攝新劇《法網狙擊》。





見過鬼怕黑,苟芸慧見梁烈唯埋身,即彈開九丈遠。 

苟芸慧拍劇要在車廂引誘天華,卻惹起緋聞。 資料圖片 「佢哋開始唔信我」

緋聞成尺厚的苟芸慧前晚與《飛虎》演員到電視城出席行政主席梁乃鵬宴請的慶功宴,當提到車震兩字時,苟芸慧即忍不住委屈落淚,更越說越激動,狂滴眼淚說:「真係好委屈,多謝大家關心,明白為咗工作先咁寫,人有底線,唔好傷害屋企人,真係好無辜,自己為咗工作,搞到家人好唔開心,我都覺得好辛苦,我唔係在乎點睇我,我接受唔到父母唔開心。」
苟芸慧直言為了今次事件要向父母解釋,身在加拿大的父母更打長途電話質問女兒發生甚麼事,她無奈說:「擔心我好正常,一單接一單負面新聞,佢哋唔明白呢個圈,咁多單嘢,佢哋開始唔信我,所以我覺得好傷心,我冇亂搞男女關係,不過家呢個 level唔係我走唔做就可以解決,反而要勇敢面對呢個話題,畀父母返嚟住,等佢哋明白我工作性質。」她表示因仍要拍劇,未能請假,但她強調自己專業,會將情緒和工作分開。

向梁烈唯派檸檬

《飛》劇中飾演苟芸慧男友的梁烈唯,在監製要求下遞水和紙巾,但為免再傳緋聞,苟芸慧即大派檸檬說:「你過嚟好麻煩,走吧。我以前鬼妹仔性格,家公眾人物要避忌,希望大家體諒,拍劇冇得避,當日車震係劇情需要,監製有講要身體接觸,話我要引誘對方,其實係整蠱天華,都有其他演員,我都唔知乜嘢係車震,係媽咪鬧我先知車震係乜,總之拍時都冇車震。」
同場的宣萱被問到《飛》劇是否開續集,她略帶微言說:「唔知,之前有提過,但聽聞嚟緊半年已經排好晒劇集,如果係,相信係半年後嘅事,我覺得劇集咁深入民心要食住條水,不過做演員好被動,初頭以為得十幾點收視,但竟然有黃金時段收視,係我離開 TVB前一個好滿意嘅作品,對自己係個好好交代。」
採訪:楊潔雯 攝影:陳順禎

被屈「車震」過底線苟芸慧「喊」冤

新一代女神苟芸慧(苟姑娘)繼與視帝鄭嘉穎傳撻着後,再傳與謝天華在拍劇期間「車震」,苟姑娘前晚在慶功宴上強烈否認事件,更含屈爆喊直斥報道超越底線,連阿媽都開始不信任她!

華姐冠軍苟芸慧備受無綫力捧,今年連接六套劇,由閒角變身二線女主角,惟自她有份演出的《飛虎》和《怒火街頭2》播出後,開始爆出她向劇中男藝員獻媚,有傳視帝鄭嘉穎和蕭正楠都成裙下之臣!日前苟姑娘與謝天華合作新劇時,又傳出兩人上演一幕「車震」戲相當投入,種種負面消息令她壓力爆煲!前晚苟姑娘與馬國明、宣萱、王君馨及黃智雯等出席劇集《飛虎》慶功宴時,沒精打采兼眼腫腫,受訪時一聽到「車震」二字,即時爆喊,連在《飛》劇飾演其男友的梁烈唯上前安慰,她都請對方食檸檬,似乎深怕再惹緋聞!

緋聞不絕 我好辛苦

對於被指勾引人夫天華,苟姑娘一臉委屈兼激動流淚地說:「今朝媽咪喺加拿大打嚟問我,我都唔知咩事,冇睇本書,覺得好委屈!」她直言明白傳媒工作需要,但報道已超越其底線,她再度邊講邊喊:「令到我屋企人唔開心,我都好辛苦!我唔在乎人哋點睇我!(被屋企人鬧?)要解釋囉!令佢哋擔心,因為近期負面新聞一單接一單,佢哋擔心都好自然。(誤解咗你?)係呀!我覺得爸爸媽媽唔明我工作性質,開始唔信任我喇!我都唔知咩叫『車震』,係媽咪同我講先知。」

男人勿近 趕走唯唯

為了令父母安心,苟姑娘表示會盡快安排家人來港居住,讓他們明白其工作。訪問期間,梁烈唯主動遞上暖水安慰她,並說:「萬大事有我!」然而她如驚弓之鳥般請唯唯食檸檬:「走啦!你過嚟我會好麻煩!」

苟姑娘直言不會因傳聞而放棄事業,但會與男對手保持距離,她說:「有少少驚,以前喺外國冇所謂,但做呢行就會避忌。(遲啲拍劇都好多男仔?)係呀!自己做好自己,都控制唔到!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組

苟芸慧被屈「車震」,難怪滴出大大滴眼淚!

被圍訪的苟芸慧喊到眼腫腫,接過紙巾抹眼淚。

看到苟芸慧哭成淚人,梁烈唯斟水氹番,並說:「萬大事有我!」卻被伊人耍手拒絕!

梁烈唯

宣萱與無綫高層梁家樹(左)及無綫行政主席梁乃鵬舉杯慶祝。

馬國明為劇集慶功。

苟芸慧失父母信任 崩潰落淚

苟芸慧(苟姑娘)前晚出席電視劇《飛虎》的宴會時,因接連受到緋聞纏身而明顯憔悴,被問到近日有報道指她「車震」謝天華一事時,她即梨花帶雨哭訴家人不理解自己,覺得很委屈!



苟姑娘前晚被問到其緋聞時即哭成淚人。

無綫行政主席梁乃鵬前晚設宴款待電視劇《飛虎》台前幕後一眾工作人員,遭緋聞纏身的苟姑娘與劇中演員宣萱、馬德鐘、梁烈唯、羅仲謙、王浩信、陳自瑤、黃智雯等齊齊出席。苟姑娘到場時已一臉倦容兼眼腫腫,當記者問到她與謝天華早前拍攝新劇時被形容為「車震」事件,她即哭成淚人,並說:「今朝媽咪都喺加拿大打畀我,我本身唔知咩係『車震』,佢講我先知,我覺得好委屈!(唔開心?)我覺得人有底線,唔想令屋企人唔開心!爸爸媽咪開始唔信任我,啲負面新聞一單接一單,擔心都好自然,加上佢哋唔了解我嘅工作性質,希望可以盡快安排佢哋嚟香港住,等佢哋了解多啲!」

遇男同事變驚弓之鳥

苟姑娘出道至今不斷被指冧仔功力強勁,緋聞男包括鄭嘉穎、梁烈唯、蕭正楠、曹永廉等,問及苟姑娘現在會否驚接觸到男同事,她表示:「有少少驚!有時係工作需要,我都控制唔到!(放棄做藝人?)我份人唔易放棄!同埋唔係我想放棄就可以解決到,應該去面對問題。」


謝天華與苟姑娘最近傳緋聞,令伊人感困擾。(資料圖片)

苟姑娘推開唯唯遞上的「壓驚茶」,以免又傳緋聞。

眼見苟姑娘哭成淚人,其緋聞男友梁烈唯即遞上紙巾,更貼心斟茶氹佳人說:「唔好喊!萬大事有我!」但苟姑娘不領情之餘,更欲跟梁烈唯保持距離謂:「走啦!你過嚟我會好麻煩!」

文:影視組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()