close

05年 Carol在寵物店遇見 Bulu,第二天剛好要旅行,但她全程心掛掛,回港後馬上直奔店鋪買了牠。七歲的 Bulu現時是香港最高齡的貝靈登爹利犬之一。

寵物家

我是貝靈登爹利犬,不是一隻羊!

2012年08月23日 ~~ 第1172期 香港《壹周刊》

我叫 Bulu,今年七歲,係本地繁殖的純種貝靈登爹利犬。我嘅同胞喺香港只有百零隻,平日出街經常俾人誤會係貴婦狗,仲有小朋友叫我做綿羊!主人 Carol見無咩人認得我哋,於是成立咗貝靈登犬會,仲幫我設計埋自家品牌,唔知我會唔會一炮而紅呢?

貝靈登爹利犬小檔案


貝靈登爹利犬的特徵是背部呈拱形,臉部窄長,頭頂長有大量毛髻,耳朵似吊着小毛冷團。雖有一身長毛,但由於毛質薄,少打結,容易梳理。

據傳元祖級的貝靈登爹利身重腳短,至十九世紀時有英國繁殖家將貝靈登爹利與惠比特犬配種,而成了今日所見身輕腳長的體形。貝靈登爹利最初因身手靈敏而被訓練為工作犬,專門捕鼠,其後愈來愈多富裕家庭飼養,變為家犬。貝靈登爹利性情溫和、聰明,適應能力強,深受歐洲人歡迎。

細個醜小鴨


我的祖家在英國北部貝靈登市,和爹利犬擁有同一祖先,不過好多養狗人都話我嘅身形似惠比特犬多啲,只係多咗一身攣毛。當我四個月大時,主人帶我返屋企,佢話當時我黑孖孖,成隻醜小鴨咁。到一歲後開始換毛,逐漸變成銀灰色,塊面亦愈生愈長,睇落似足綿羊,不過呢啲正是貝靈登爹利犬嘅特徵。


Bulu小時候毛色灰黑,酷似史納莎,至一歲時才換成銀灰色毛。


從事設計的 Carol推出以愛犬為品牌的狗仔衫、狗帶、環保袋及畫作等,她說志不在賺錢,只是為滿足替愛犬製作紀念品的心意。


Bulu最愛吃火龍果,但一定要用匙羮餵牠,否則近在面前也不願吃。

外國粉絲加入


顏色偏白的貝靈登爹利,其實是混合了貴婦犬的新品種。牠們多數頭部較短,性情活躍,比純種貝靈登爹利吠得多。

主人 Carol曾經養過約瑟爹利,佢話嗰隻狗哥哥性格好動,成日吠,唔似我咁靜咁住家。而且我平日好少甩毛,易打理,最啱香港人養。所以她成立貝靈登犬會,定期搞聚會及交流心得,仲用我個樣設計自家品牌,而家除咗香港,遠至英國、捷克、瑞典都有我嘅 fans,睇嚟我去旅行都唔會被人當羊牯啦!

香港貝靈登爹利犬會
網址: http://www.bulustyle.com

撰文:鄭鳳
攝影:梁炳權

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()